Spring til hovedindhold Spring til hovedsøgning
Chat
lukket
Der er ingen ledige medarbejdere på chatten
Har du brug for hjælpe? Kontakt venligst vores kundeservice.
Ny kunde
Chat
lukket
Der er ingen ledige medarbejdere på chatten
Har du brug for hjælpe? Kontakt venligst vores kundeservice.

Ordre- og fakturainformtaion flyttes til My Atea pr. 1. februar 2021!

Velkommen til Ateas digitale kundeunivers. Vi har oprettet en platform til dig, så du let kan få adgang til alle oplysninger om din forretning med Atea. My Atea er en selvbetjeningsportal, der understøtter din digitale rejse. Vi ønskede at skabe et mere personligt, lettere og mere omfattende overblik over information i en digital grænseflade designet til dig.

Vi ønsker at forenkle din arbejdsdag og intensivere din dialog med os mere effektivt og præcist. My Atea er koblet sammen med Atea eShop, så du nemt kan flytte fra en portal til en anden, med et enkelt login. Og dette er muligt på alle devices.

Når du fremover går i eShop for at se ordre eller fakturainformation, vil du blive sendt til My Atea, med en helt ny visning af ordrer og fakturaer. Ændringen kræver ingen handlinger fra dig. Med denne ændring vil dit valg fremover bestå af to links: Ordrer og fakturaer. (Visningen er baseret på din brugerrolle og kan derfor afvige fra billedet nedenfor.)

Serienummer søgning er blevet fjernet, da du nu kan søge på serienummeret direkte under søgningen i ordrerinformationen. Track and trace er også fjernet og kan findes under ordrerinformation. 

Hvis du har spørgsmål om de oplysninger, der vises eller ændringen, bedes du kontakte din Atea-kontaktperson.

My atea

Giv os forslag til forbedringer gennem My Atea, så får du indflydelse på din fremtidige selvbetjeningsportal.

Vi arbejder konstant på at udvikle funktioner, der skaber endnu mere værdi for dig som bruger, derfor er du meget velkommen til at komme med forslag til forbedringer.
Dette er placeret i My Atea i sidebaren.

User Voice - My Atea