Laddar meny

Atea Excellence For Cloud PBX

Offentlige og private virksomheder begynder for alvor at se fordelene ved at flytte virksomhedens kommunikationsplatform i skyen med Office 365. Flere organisationer har allerede migreret deres it-miljø helt eller delvist til Microsoft Office 365, men hos de fleste ligger telefonisystemer, kontaktcenterløsninger og de nødvendige bylinjer, stadig lokalt. Her vil Skype for Business med Cloud PBX være et oplagt valg til erstatning af det gamle telefonsystem.

Med lanceringen af Office 365 Enterprise E5 licensen, Cloud PBX og Cloud Connector Edition (CCE), har Microsoft introduceret en række nye og spændende funktioner.

 

Atea Excellence for Cloud PBX erstatter for mange virksomheder den traditionelle PBX. Desuden spares omkostningerne til vedligeholdelse af infrastruktur og høje serviceomkostninger.

Det kan det også gøre for jer.

 

Vi kombinerer de nye Cloud Voice muligheder med en enkel prisstruktur ved at designe en løsning, der passer præcis til det behov, I har i jeres forretning.

Vi guider jer igennem Cloud-rejsen ved at definere jeres forretningsmål, indsamle krav og vurdere parathed.

Vi anvender Skype Operations Framework (SOF) som et rammeværk, så vi kan give jer den bedst mulige løsning. Det dækker hele jeres livscyklus herunder planlægning, levering, ibrugtagning, drift og migreringer.

Dernæst er det en flersidig tilgang til den vellykkede implementering og migrering til Skype for Business Online, der indeholder fire nøgleelementer, som har kundesucces i centrum.

Atea Excellence for Cloud PBX kombinerer nye Cloud Voice muligheder og simple prissætningsstrukturer, ved at designe løsninger, som passer til jeres virksomheds krav og ønsker.

Standard-leveringsmetoden - baseret på jeres forretningsmæssige mål og krav - består af vurdering af miljøet, parathed, Cloud PBX design samt brugernes træning og ibrugtagning.

 

SOF er en omfattende guide og et værktøjssæt til implementering og styring af en pålidelig og omkostningseffektiv kommunikationstjeneste baseret på Skype for Business.

Vores erfarne konsulenter sørger for, at jeres overgang til Cloud PBX foregår uproblematisk.

Ved hjælp af vores Customer Success Services sikrer vi et langsigtet engagement og løbende forbedring af jeres Cloud PBX-service.

Atea Excellence for Cloud PBX leverer den optimale tilgang:

Fra at integrere legacy PBX med Cloud Connector Edition (CCE) til Skype for Business for at levere Voice til Cloud brugere, og til PSTN-konferencer, der giver optimal mødelokaleoplevelse.

Vi leverer Cloud PBX-projekter, der udnytter en kombination af aktiviteter og værktøjer, og som følger SOF. Således kan de leveres hurtigere, da det danner fundamentet for at opbygge eller forbedre leveringspraksis.

 

Der er altid mulighed for at tilføje flere services til Atea Excellence for Cloud PBX, blandt andet følgende:

 

Uddannelse

  • Slutbrugertræning
  • Læringsportal med instruktionsvideoer
  • CXO forretning hands-on workshops

 

AteaCustomer Success Service

  • CXO erfaring
  • Ibrugtagning af tjenesten og forretningsværdi

 

Mødelokaleløsninger integreret i Office 365

  • Mødelokaleanalyse
  • Surface Hub eller Logitech Dock
  • Ressource- og Booking systemer

 

Du kan altid kontakte os, hvis du har spørgsmål eller er interesseret i at høre mere om Atea Excellence for Cloud PBX og udskiftning eller integration til en traditionel PBX.

Så tilbyder vi en gennemgang af vores produkt og muligheden for en nem og enkel løsning for din virksomhed.

Kontakt

Business Manager, Lars Sørensen:

Lars.sorensen@atea.dk (West DK)

 

Business Manager, Thomas Bosø:

Thomas.bosoe@atea.dk (East DK)

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer