Laddar meny

Atea Laptop

Fjern driftsopgaverne og gør dine medarbejdere til virksomhedens spydspids. Kort fortalt byder konceptet på laptops - inklusive alt det vitale til en fast, månedlig leje.

Hos Atea kender vi it-udfordringerne hos små- og mellemstore virksomheder. Den tid it-afdelingen bruger på drift af laptops, bliver 1:1 taget fra virksomhedens produktudvikling, som er langt det vigtigste konkurrenceparameter. 

Derfor introducerer vi nu Atea Laptop - et nyt, stærkt koncept, der frigør it-afdelingen for den tidskrævende håndtering af laptops – fra bestilling og levering, til klargøring af software, antivirus-pakker, løbende servicering og backup.

Sådan gør du

Det eneste, du skal gøre, er, at vælge den pakke med laptops i Atea Laptop-sortimentet, der passer til din virksomhed og efterfølgende tage dem i brug.

 

 

Med Atea Laptop får du adgang til din egen bestillingsportal.

 

Her vælger du det udstyr, du gerne vil leje - inklusive alle vores services.

Portalen er samtidig din virksomheds administrationsværktøj, som skaber overblik og sikrer nem håndtering.

 


Udstyret med de tilhørende services lejes til en fast, månedlig pris. Efter de 36 måneder tager vi udstyret retur, og du får noget nyt. Nemt og simpelt.

 

  • Klargøring - Udstyret er klargjort og bliver leveret til døren med image og preinstalleret software (gratis programmer), som automatisk opdateres
  • Sikkerhedspakke – Inklusive antivirus, sikring mod spam etc.
  • Backup – Hosted backup af computer, så al data kan gendannes
  • Udvidet garanti – Udstyret bliver leveret med tre års udvidet garanti
  • Forsikring – Udstyret er forsikret mod selvforskyldte skader med 0 kr. i selvrisiko
  • Asset Management – Central registrering og overblik
  • Hotline – Få hjælp og sparring hvis der opstår problemer

 

Med Atea Laptop er alt inklusiv. Efter de 36 måneders leje tager vi udstyret tilbage, og I kan vælge noget nyt – igen til en fast lav månedlig pris, med de samme fordele.

Kontakt os nu

  • Fuld service, garanti og forsikring

Opstår der problemer, har vi direkte support med slutbrugeren - endda på dansk. Sker der noget med dit udstyr, er der tilknyttet udvidet garanti og forsikring med 0 kr. i selvrisiko.

 

  • Sikkert, stabilt og klar til brug

Når du modtager udstyret, er det klar til brug inkl. image og sikkerhedspakke med antivirus og spamsikring. Dertil er der inkluderet backup, så du altid kan gendanne dokumenter mv.

 

  • Undgå store udgifter upfront

Løsningen er en lejeaftale. Det betyder, at du ikke har store omkostninger upfront. I stedet ved du altid, hvad den samlede månedlige omkostning er.

  • Overblik og central håndtering

Gennem den centrale håndtering har du overblik over de enkelte maskiner.

Du kan administrere omkostninger og få overblik over, hvem der har hvilket udstyr.

 

  • Optimalt performende medarbejdere

Det rigtige udstyr skaber arbejdsglæde. Derfor har vi sammensat et spændende udvalg af maskiner, der passer til den enkelte. Samtidig er det nemt at administrere, når du on- og offboarder medarbejdere.

 

Atea Laptop-konceptet skaber et simpelt, skalerbart og effektivt setup, når det kommer til virksomhedernes bærbare løsninger.

Her er tale om en vidtfavnende løsning, der skaber værdi for virksomheden. Det letter processer og håndtering i kraft af fuld service, udvidet garanti og forsikring på produkterne. Samtidig leveres udstyret med pålagt image, hvilket inkluderer blandt andet backup, antivirus, spam-sikring.

 

Læs endnu mere om Atea Laptop her

Har du brug for mere information, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 70 26 00 30 eller mail: Smb@atea.dk

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer