Laddar meny

Lagerstyring

Opgør med tidsspild og fejl. Et 100% realtidsopdateret lager med mobile enheder sikrer hurtig og sikker ekspedition til tilfredse kunder!

Little Beacons lagerløsning er udviklet med særligt henblik på at optimere og effektivisere styringen af virksomhedens lager, hvilket eliminerer tidskrævende, manuelle rutiner. Alle lagerrutiner håndteres ved hjælp af en Apple-enhed, så medarbejderen kan udføre de daglige opgaver hurtigt og enkelt med alle relevante data lige ved hånden – uden at være bundet til pc’en på lageret.

Virksomheden sparer tid på såvel lager som administration, og risikoen for fejlindtastninger er minimal. Løsningen øger serviceniveauet over for kunderne, der oplever større kvalitet i forbindelse med vareforespørgsler om leverancer og leveringstider.

 

Modulopbygget
Løsningen er modulopbygget, hvilket betyder, at virksomheden kun behøver at investere i de moduler, der er behov for. Løsningen kan nemt udvides, i takt med at virksomheden vokser, og nye behov opstår.

100 % realtidsopdateret lager

Løsningen giver et 100 % realtidsopdateret lager. Når eksempelvis en given vare plukkes, registreres den i systemet med det samme. Det betyder, at lageret altid stemmer, og løsningen eliminerer behovet for totale statusoptællinger.

 

Fejlminimering

Medarbejderen scanner varerne direkte ind i systemet, så den menneskelige fejlfaktor stort set elimineres. Dette giver opdaterede lagerbeholdninger og tilfredse kunder. Herudover er løsningen udviklet med brugervenlighed for øje, så det næsten er umuligt at lave fejl.

Hurtigere ekspedition og fuldt overblik

Medarbejderen bruger den håndholdte enhed til sikker og hurtig varemodtagelse, lageroptælling, flytning, plukning med mere. Det medfører en hurtigere ekspedition. Løsningen skaber fuld kontrol og overblik over lageret, på alle niveauer. Du får overblik over leveringstider, lagerbinding og hvilke varer du er tæt på at løbe tør for, eller har for mange af.

Større kundetilfredshed

Da løsningen giver kontrol og overblik over lageret, kan medarbejderen give kunden mere præcise svar i forbindelse med vareforespørgsler, leveringstider med mere. Det giver en bedre service.

Øget arbejdsglæde hos medarbejderen

Løsningen gør hverdagen enkel for medarbejderen, da alle relevante data er lige ved hånden. Samtidig gøres arbejdet papirløst. Data meldes direkte ind i virksomhedens eksisterende ERP-system via den håndholdte enhed ude fra lagergulvet, og medarbejderen skal hverken foretage efterbehandling eller indtastningsarbejde.

 

Kampagne tilbud

*All-risk forsikringen dækker udefrakommende hændelser. Onsite garanti i hele perioden på 36 måneder hvor vi skifter defekte enheder næste arbejdsdag, mandag til fredag.

 

 

Løsningen leveres i samarbejde med Little Beacon

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer