Laddar meny

Lynguide: Sådan vælger du den rigtige kopi- og printløsning

Kopimaskinen er en fast del af vores kontorlandskab. Alligevel køber mange virksomheder kopi- og printløsninger, der ikke passer til forretningens behov - og det kan blive dyrt!

Overkapacitet i forhold til printbehovet slider nemlig på materiellet, kræver hyppig service og forkorter maskinernes levetid. Derudover går defekte kopi- og printmaskiner ud over virksomhedens samlede produktivitet. Underkapacitet kan på samme vis være en dyrere investering end nødvendigt. Vær desuden opmærksom på, at der i dag er et væld af muligheder for at opgradere virksomhedens grafiske formåen med print i A3-formatet.
For at I kan vælge den rette kopi- og printløsning første gang, har vi i Atea samlet i en lynguide, der passer til alle virksomhedsstørrelser. Guiden tager udgangspunkt i antal brugere - én bruger skal forventes ifølge HP's beregninger at printe op til 400 sider per måned i gennemsnit.


Brug for sparring? Kontakt os her 

Mindre virksomheder vil typisk kun printe op til 1.500 sider om måneden. Derfor er det ikke nødvendigt at fokusere på print-hastigheden. Til gengæld kan den lille virksomhed så opprioritere kvalitet og lave print-omkostninger.

Fokus på:

  • Lave omkostninger pr. printet side
  • Printkvalitet
  • Lang levetid

 

Klik her for at læse mere og se printere, der passer præcis til din virksomhed med 1-5 brugere

Mellemstore virksomheder har ofte et printbehov på op til 6.000 sider om måneden. Derfor kan det være en fordel, at opprioritere printhastighed og kapacitet uden dog at gå på kompromis med den professionelle printkvalitet.

Fokus på:

  • Printhastighed
  • Kvalitet
  • Lave omkostninger pr. printet side

 

Klik her for at læse mere og se printere, der passer præcis til din virksomhed med 3-10 brugere

Print- og kopiløsninger i store virksomheder er ofte en vital del af forretningen. Derfor bør virksomheder her vælge cloud-baserede løsninger med relativt få dele, der kan gå i stykker. Det sikrer din virksomhed maksimal oppetid.

Fokus på:

  • Cloud-baseret
  • Maksimal oppetid
  • A3
  • Sikkerhed

 

Klik her for at læse mere og se printere, der passer præcis til din virksomhed med 5-15 brugere

I større virksomheder har man brug for driftssikre løsninger, der leverer dokumenter i professionel kvalitet og samtidig beskytter virksomhedens netværk med branchens mest solide sikkerhed. 

Fokus på:

  • Maksimal oppetid
  • Sikkerhed
  • Kvalitet

 

Klik her for at læse mere og se printere, der passer præcis til din virksomhed med 10-30 brugere

For de største virksomheder er det afgørende, at ens printflåde skal være up and running 24/7. I skal kunne supportere virksomhedens funktioner med blandt andet strømlinede, tidsbesparende arbejdsgange, og I skal have sikkerhed i verdensklasse.

Fokus på:

  • Maksimal oppetid
  • Strømlinede arbejdsgange
  • Scanning
  • Sikkerhed

Klik her for at læse mere og se printere, der passer præcis til din virksomhed med 25+ brugere

 

 

Brug ét minut på at se denne video og bliv klogere på, hvordan vi kan hjælpe dig med den optimale printløsning til din virksomhed.

 

Har du spørgsmål? Kontakt os her

MHI VESTAS

”Vi har fået en suveræn printløsning”

Lavere omkostninger, større fleksibilitet, øget sikkerhed, langt mindre besvær og en endnu grønnere profil.

Det er, hvad MHI Vestas har fået ud af sin nye print-as-a-service-aftale med Atea.

Læs casen her

COPENHAGEN METRO TEAM

Samlet printløsning på tværs af København

Copenhagen Metro Team – hovedentreprenør på udvidelse af metroen i København – har med succes valgt en samlet printløsning til de 24 adresser, firmaet arbejder på. Sparet strøm, færre supportsager og bedre service på maskinerne, gør hverdagen lettere for it-teamet.

Læs casen her

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer