Laddar meny

eShop og logistik

Når du køber it-produkter hos Atea får du adgang til Nordens største produktudbud, højeste tilgængelighed og laveste priser, samt mulighed for at vælge en række tillægsydelser.

Jeg vil gerne ringes op

Atea eShop er åben 24 timer i døgnet tilbyder nem og hurtig adgang til online bestilling af alt i it. eShoppen kan bruges af og tilpasses til både private og offentlige kunder - det er helt op til jer, hvordan jeres eShop skal formes.

Brugervenligt og intuitivt

eShop tilbyder avancerede men brugervenlige funktioner, som forenkler og letter forretningsgangen i forbindelse med indkøb af it-udstyr:

  • Fuldt overblik over produkttilgængelighed hos vores leverandører muliggør i langt de fleste tilfælde dag til dag leverancer på gængse it produkter.
  • Lagertal og priser opdateres minimum en gang i timen.
  • Avancerede søgeværktøjer letter produktsøgning og giver mulighed for søgning på fx tidligere købt udstyr eller kun varer med lagerbeholdning.
  • Direkte adgang til produktbeskrivelser, billeder og tilbehørsoversigt.
  • Sammenligning af produkter på tværs af producenter
  • It-tilbehørsguide og Printer Supplies guide gør det nemt at finde det rigtige tilbehør.
  • Mulighed for oprettelse af kundespecifikt varekatalog (standardvarer).
  • Oprettelse af standardordrer og ordrekladder gør det nemt at bestille.
  • Mulighed for opsætning af ordregodkendelsesflow og tildeling af brugerrettigheder efter behov.
  • Online kontoudtog og fakturainformation.
  • Mulighed for søgning på udstyrets serienummer og dermed adgang til faktura i PDF format til fx garantihåndtering.
  • Ordrehistorik og online ordrestatus med leveringstider
  • Mulighed for attraktive leasing/lejeaftaler.

  

Send dine udtjente produkter til genanvendelse, så bidrager du til et bedre miljø, og får samtidig et ekstra tilskud til it-budgettet.

Ved at sende de udtjente produkter til genanvendelse, bidrager du til både et bedre miljø. Samtidig får du et ekstra tilskud til it-budgettet.

Hvad sker der med udstyret?

  • 55% genbruges og videresælges til skoler, virksomheder og organisationer.
  • 45% skrottes og sendes til samarbejdspartnere for genudvinding.
  • Af det skrottede udstyr genudvindes 99,7% af materialet og 0,3% ­bortskaffes.

 

Siden 1998 har Atea været den førende virksomhed i både genanvendelse og håndtering af forældet it-udstyr, og vi håndterer ca. 10.000 Loops på årlig basis.

Vi genindvinder og genbruger alle former for it-produkter og elektronisk udstyr. For værdifulde og/eller oplysnings-følsomme produkter, garanterer vi, at alle data, der lagres i hardware-enheder vil være fuldstændig og permanent slettet, før hardwaren er renoveret.

GoItloop

Vi håndterer hele processen

Vi tager os af hele processen fra registrering af indgående varer, udførelse af funktionelle tests, sletning af data, renovering og lagring, til potentiel business-to-business videresalg.

Rapporter udstedes efter recycling er færdiggjort eller videresalg er afsluttet. Vi tager også fuldt ansvar for at hjælpe vores kunder med at bortskaffe eller håndtere andet elektronisk udstyr på en miljøvenlig måde.

Vil du vide mere om GoItLoop?

Kontakt din Account Manager, hvis du vil høre mere om mulighederne med GoItLoop.

Vi har en bred vifte af logistiske tjenester og tilbyder dig en tids- og omkostningseffektiv logistikproces af høj kvalitet.

Værdiskabende logistiktjenester i hele it-produktets livscyklus

Med mere end 20 års erfaring inden for logistik af it-produkter, er vores systemer, procedurer og metoder velunderbyggede og i stand til at klare nutidens strenge krav. Vores ambition er at, i dag og i fremtiden, kunne tilbyde kunderne de absolut bedste, mest miljøvenlige og omkostningseffektive logistikydelser til håndtering af it-produkter.

 

mand computer arbejde dame

 

Vi leverer en bred vifte af logistikydelser. De fleste af vores services er standard ydelser og kan bestilles af enhver kunde på Ateas eShop i de enkelte lande kombineret med vores produkter. Disse tjenester er de mest omkostningseffektive og giver bedre kvalitet på grund af standardisering.

 

Vi bygger desuden skræddersyede ydelser til mange af vores kunder, der passer til deres særlige krav med hensyn til behov, ydeevne og serviceniveau. Vores logistiske aktiviteter og tjenester omfatter integreret forvaltning af alle de aktiviteter, der kræves for at flytte produkter gennem forsyningskæden. På vores logistikcenter håndterer vi store mængder af it-produkter på årsbasis, og håndterer såvel nye som gamle produkter.

Her er nogle af vores logistikydelser

  • Normal transport, dag – dag levering, afhængig af geografisk placering af lokation
  • Ugeleverancer, specifik ugedag for levering
  • Af-emballeret leverancer, greenbox, produkterne udpakkes og leveres i papcontainer, emballage bortskaffes miljørigtigt lokalt
  • Tidsbestemte leverancer, levering på aftalt tidspunkt på dagen, eller ud fra aftalt leveringsplan
  • Indbæring, levering på specifikt kontor/etage
  • Warehousing tjenester og aktiviteter er fuldt tilpasset til håndtering af it-produkter
  • Afhentning

 

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer