Danske virksomheder mister data hver dag – enten pga. hardware-nedbrud eller udefrakommende forstyrrelser i form af hacker-angreb o.l. Men mens data-tab er new normal, er der anderledes stor forskel på virksomhedernes backup-beredskab.
Har du fx helt styr på om alle dine - og dermed kundernes - data i skyen er omfattet af backup-beredskabet? Og hvor lang tid kan din forretning tåle at leve uden adgang til data, mens it-afdelingen kæmper for at gendanne det tabte?
Netop her kommer Ateas backup-løsninger i spil.
Uanset om dine forretningskritiske data ligger on-premise, i skyen eller på hybride platforme hjælper vi dig med at sikre virksomhedens mest værdifulde informationer. Med vores skræddersyede backup-løsninger er du sikker på, at din forretning og dine kunder bliver generet mindst muligt - selv ved større it-nedbrud.
Vi er klar over, at det kræver tillid at betro andre sine forretningskritiske data. Vi er Skandinaviens største backup-leverandør. I Danmark beskytter vi over 40.000 klienter, med data på over 200 petabyte, så vi er godt rustet til også at tage ansvaret for dine data. Fordi vi ved, at pålidelig og velfungerende data-backup både er forretningens hukommelse og livsforsikring.
Pioner på backup-services
- etableret i 2001.
Erfaring med beskyttelse af over 40.000 klienter / +200 petabyte data.
Backup-service til både private og offentlige kunder.
Sikre danske datacentre inkl. dansk 2. level support.
Over 30 dedikerede specialister i DK på backup alene.
ISO-certificerede og revisions godkendte løsninger.
Certificeret konsulentassistance
For at sikre dig den bedst mulige løsning tilbyder Atea dedikerede og certificerede konsulenter, der er dybt specialiserede og meget erfarne i implementering, test og opbygningen af backup- og recovery-strategier.
Daglig driftsstøtte og 24/7 support
Backup-servicen giver dig fuld adgang til at udnytte de mange rapporteringsfaciliteter, som er indbygget i softwaren. Til forenklet overvågning, leverer Atea ligeledes adgang til vores egenudviklede Backup Service Webportal, der giver et simplificeret grafisk overblik af det gældende serviceniveau.
Som en vigtig del af servicen fortager Ateas driftsstøttepersonale en daglig gennemgang af alle backup- og synkroniseringsjob. Såfremt fejl observeres, tager vi på eget initiativ direkte kontakt til dig, for at assistere med fejlsøgning og korrektion. Yderligere sidder vi naturligvis også altid klar til at levere generel support via både email og telefon, samt hjælper med kritiske restores 24/7 uden ekstra beregning.