
Førende backup-software teknologi
Fundamentet i løsningen er den førende data management software fra CommVault, som tilbyder branchens bredeste og dybeste enterprise-grade backup og recovery integrationer, og som samtidig inkluderer aktiv software-aftale vedligehold, således at fremtidige kompatibiliteter garanteres.
Vi tilbyder bl.a. backup og recovery af:
- Enkelte filer eller udvalgte mapper
- Email-brugere, kalendere og kontakter
- Komplette, fysiske operativsystemer
- Online databaser og applikationer
- Virtuelle maskiner eller hele datastores
- Indbyggede storagesystem snapshots
- Datasets boende i public cloud services
Dedikeret onsite backup-appliance udstyr
Vores kapacitetsbaserede backup-service gør brug af moderne data deduplication teknologier, der gør det muligt for kunden, med mindst muligt storage forbrug, at opbygge langsigtede retention strategier. Denne type teknologi kopierer, replikkerer og opbevarer kun de helt unikke datasegmenter.
Alt produktionsdata beskyttes via purpose-built-backup-appliances (PBBA), som leveres og vedligeholdes af Atea. Disse backup appliances placeres onsite hos dig og er fuldt konfigurerede med den nødvendige processorkraft og diskbaserede backup-kapacitet, der er nødvendig for at håndtere den it-infrastruktur, som din backup-strategi ønsker at beskytte.
Certificeret konsulentassistance
For at sikre vores kunder den bedst mulige løsning tilbyder Atea dedikerede og certificerede konsulenter, der er dybt specialiserede og meget erfarne i implementering, test og opbygningen af backup- og recovery-strategier.
- Onsite implementering af nye kunder og installationer
- Løbende udvidelser eller opdateringer af strategien
- Validering og dokumentation af gældende opsætning
- Hjælp til afvikling af komplette system restore tests
Daglig driftsstøtte og 24/7 restore support
Backup servicen giver kunden fuld adgang til at udnytte de mange rapporteringsfaciliteter, som er indbygget i softwaren. Til forenklet overvågning leverer Atea ligeledes adgang til vores egenudviklede Backup Service Webportal, der giver et simplificeret, grafisk overblik af det gældende serviceniveau.
Som en vigtig del af servicen, fortager Ateas driftsstøttepersonale en daglig gennemgang af alle backup- og synkroniserings jobs. Og såfremt fejl opserveres, tager vi på eget initiativ direkte kontakt til dig, for at assistere med fejlsøgning og korrektion. Yderligere sidder vi naturligvis også altid klar til at levere generel support via både email og telefon samt hjælper med kritiske restores 24/7 uden ekstra beregning.