Tilbage til Erhverv
apple partner mobile medarbejdere Digital arbejdsplads

CRM på iPad

Så enkelt og bekvemt som muligt. Det er opskriften på en successfuld udnyttelse af virksomhedens CRM på iPad.

I en rapport omhandlende implementering af Customer Relationship Management (CRM) systemer kunne Forrester Research fortælle, at cirka 50 % af virksomheder fejler, når det handler om at tilvejebringe essentielle værktøjer, der skal sikre eksekvering af kunde- og konkurrencestrategier.

 

Hvorfor CRM på iPad?

Der er masser af argumenter for, hvorfor virksomheder har så svært ved at udnytte millioninvesteringerne, der ligger i implementering af CRM.

Entydigt for alle fejlslagne CRM-projekter er, at brugerne (dvs. sælgerne) ikke kan eller vil bruge systemerne, som de er tiltænkt. Kliché eller ej – man kan med rette spørge sig selv, hvorvidt systemerne er til for brugerne eller systemernes skyld?

 

En iPad i hånden på sælgeren er i flere og flere tilfælde dér, hvor det sælger-fjendske CRM-system, der allerede har kostet millioner i implementering, pludselig slår igennem med stor effekt.

CRM på iPad er et simpelt og hurtigt værktøj, som integrerer sig på intelligent vis med den store investering, som allerede er foretaget i virksomheden.

Virksomheder, der forsøger at ensrette sælgernes individuelle behov gennem komplekse, bruger-fjendske it-rutiner og salgsmetoder, hvor it er blevet en klods om benet, mister den motivationsfaktor, som sikrer, at salgsorganisationen er et hestehoved eller to foran konkurrenterne.

 

Fordele kort og godt

 

Ingen komplekse systemer

iPad tilbyder uhørt brugervenlighed med fokus på sælgerens konkrete behov i marken.

 

Ingen "eftersendelser"

Principielt kan salget starte og slutte på samme møde. Intet behov for efterfølgende fremsendelse af dokumenter, brochurer eller lignende.

 

 

 

 

Visuel og simpel planlægning

Forretningsorienterede apps på iPad er langt mindre komplekse og styres vha. touch.

 

Altid opdaterede oplysninger

iPad kan tilgå virksomhedens rapporteringssystemer i realtid, så der kan træffes beslutninger på den rigtige baggrund.

 

Før, under og efter kundemøde

Med 0 sekunders opstartstid kan du udnytte teknologien i alle dagens tidslommer.

 

Færre fejl

Ved at placere ordrer sammen med kunden på iPad, reduceres fejl i forhold til manuelle procedurer og opkald til ordreafdelingen. Under mødet kan kunden desuden underskrive ordrebekræftelsen i digital form.

Tilbage til Erhverv
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer