Tilbage til Digital arbejdsplads
møderum video digital arbejdsplads Digital arbejdsplads

Skærme og møderum til din virksomhed

Effektive værktøjer som video- og møderum styrker samarbejdet, giver kortere beslutningsprocesser, nem videndeling og reducerede rejseomkostninger.

Video og møderumsløsninger

 

Vores løsninger strækker sig fra video­konferencer og indretning af komplette møderum til interaktive tavler og intelligente informationssystemer.

 

Samarbejde via videoopkald

Video Collaboration vinder indpas overalt og bidrager til hurtig etablering af en tillidsfuld dialog med dine kolleger, kunder og forretningspartnere. Mimik og kropssprog udgør en stor del af kommunikationen og dialogen mellem mennesker, og med video kan vi hjælpe din virksomhed med at bringe disse aspekter i spil, uanset hvor dine vigtigste samarbejdspartnere befinder sig.

 

Løsningerne spænder over alle typer videomøder; fra bestyrelseslokalet til medarbejderens personlige video på smartphones - internt i virksomheden eller med kunder og samarbejdspartnere. Alt efter din virksomheds behov kan vi opbygge løsningerne fleksibelt i et mix af On-premise og Cloud-løsninger.

 

Løsninger som disse er afgørende for opbygning af tætte samarbejdsrelationer mellem virksomhedens medarbejdere, kunder og partnere. Video Collaboration er dermed én af de teknologier, der bidrager til at styrke virksomheden og dens vækstmuligheder i en ”business” virkelighed.

 

Møderumsløsninger

Vi kan integrere professionelt AV-udstyr, der giver en brugervenlig og effektiv løsning i auditorier og møderum. Vi anvender den seneste teknologi fra de førende leverandører og hjælper gerne med at integrere en rumstyringsløsning sammen med både eksisterende og nyt udstyr.

Via rumstyringsløsninger vil der være en overskuelig og brugervenlig betjeningsflade til det avancerede udstyr, så man kan koncentrere sig om budskabet og ikke skal lede efter fem forskellige fjernbetjeninger for at få startet en præsentation.

 

Al kommunikation i én cloud-baseret platform

 

Vi gør det nemt og enkelt for dig og dine kolleger, at mødes diskutere og udveksle tanker samt ideer. Uanset hvor I befinder jer henne. Vi kalder det Atea Anywhere.

Menneskelig kapital er nøglen til at få forretningen til at udvikle sig, og dine medarbejderes trivsel er afgørende for din virksomheds fremtidige vækst. Atea Anywhere bringer dine medarbejdere sammen ved at samle al kommunikation og samarbejde i én platform.

Baseret på Cisco teknologi, samles al kommunikation i én cloud baseret platform: Telefoni, tilstedeværelse, chat, video og møde - det hele leveres til dig som en service. Løsningen er skalérbar og sikker og kan tilpasses forskellige behov. Du vælger hvilke servicepakker, du ønsker at anvende.

 

 

Bedst i test

Atea Anywhere er fremtidens videoplatform, hvilket det anerkendte svenske magasin "Telekom I Dag" konkluderede, da de testede Atea Anywhere mod de andre aktører på markedet. Atea Anywhere vandt på stort set samtlige parametre og naturligvis sammenlagt.

Hvilken Anywhere løsning passer dig bedst?

Anywhere Basis - Opkaldskontrol og komplet UC-funktionalitet for medarbejdere med kun én enhed.

Anywhere Udvidet - Opkaldskontrol og komplet UC-funktionalitet for medarbejdere med flere enheder og klienter.

Anywhere Mødelokale - Opkaldskontrol for video i mødelokaler samt integreret videokonferencemulighed på mødelokalernes skærme.

Telefoni og applikationer i én og samme infrastruktur

 

Få en fremtidssikret it-arkitektur, der understøtter vor tids kommunikationsformer, hvor arbejdspladsen skal være fleksibel og understøtte virtuelle og mobile kontorer.

Vi kan give din virksomheds brugere adgang til en fælles løsning til tale, chat og videokommunikation på tværs af alle tilgængelige enheder.

Ingen standardløsninger - det handler om dig

Der findes i dag mange forskellige UC-løsninger med endnu flere attraktive funktioner og features. Vi kan hjælpe dig med at finde frem til præcis den løsning, der passer din virksomheds behov bedst, og vi kan tilpasse løsningen, hvis forretningen kræver særlige eller specielle funktioner i løsningen.

 

Når vi sammensætter en løsning bliver der taget højde for både den samlede oplevelse og den forretningsmæssige værdi. Derfor inkluderer vi også 3. parts produkter, såsom traditionel videokonference, omstillingsfaciliteter, headsets og AudioCodes produkter, således at al Unified Communications og Audio/Video er samlet i én enhed.

 

Vi har dermed fuld fokus på synergierne fra for eksempel undervisningssektoren i forhold til at integrere ActivBoards, touchskærme mv. samt audiokvalitet, fx til brug for Lync/videokonference møder.

 

Brug for en løsning til den offentlige sektor?

It til den offentlige sektor

Som offentlig institution har du mulighed for at købe fordelagtigt ind via en række rammeaftaler, og sikre en effektiv arbejdsplads.

 

 

Tænk samarbejdet ind i din digitale arbejdsplads som helhed

 

Tilbage til Digital arbejdsplads
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer