Klar kommunikation er grundstenen i enhver organisatorisk sammenhæng. Med digitale signage-løsninger kan I udnytte det fulde potentiale i jeres digitale værktøjskasse og styrke samspillet på arbejdspladsen.
Bl.a. kan signage effektivisere den eksterne og interne kommunikation med hurtige, præcise og konfigurerbare budskaber, så alle i huset modtager den rette information på det rigtige tidspunkt. Samtidig kan digital signage rettidigt anvendes til at optimere kundebetjeningen gennem selvbetjeningsstandere, som gør jeres reception mere intuitiv og indbydende.
Med en beredskabsaftale fra Atea kan I med ro i maven byde medarbejderne velkommen tilbage fra hjemmearbejdspladsen.
Beredskabsaftalen indeholder:
Vi har et omfattende udbud af produkter og løsninger og hjælper dig med hele paletten – fra design, udvikling og produktforbedring, til funktion og vedligehold.
Vil du gerne læse mere om alle vores løsninger i Visuals & Collaboration, og finde ud af hvad vi kan hjælpe præcis jer med, så kan du downloade vores whitepaper herunder.