Spring til indhold
Tilbage til Graduate

Customer Success

Som Graduate i Customer Success, bliver du en del af et team af specialister med mange forskellige kompetencer og baggrunde indenfor alt lige fra projektledelse, forandringsledelse til salg.

Customer Success er super relevant, da it verdenen er præget af store forandringer, hvor specielt det faktum at kundeløsninger i stigende grad går fra at være hardware løsninger til at være baseret på software og hybrid/cloud løsninger. Desuden ser vi at pengestrømmen flyttes fra investeringsbudget til drift og abonnements baseret, hvilket gør at vi til stadighed skal vise og sikre vores relevans hos kunden for at fastholde og udvikle kundeforholdet. 

Customer Success teamet er bindeleddet mellem alle enheder i Atea, samt kunden og leverandøren. Hos Customer Success, vil dit fokus være på at assistere vores kunder med at realisere værdien af deres it-investering og ikke mindst hjælpe kunderne med sikre, at it-løsningen ikke blot bliver et projekt i it afdelingen, men understøtte den samlede forretning hos kunden. Du kommer til at arbejde med de største kunder i forbindelse med konkrete projekter indenfor de fleste af Ateas strategiske partnere. En af dine opgaver bliver at udarbejde og drive Success Planer med dine egne kunder for herved at sikre fremdrift og opfyldelse af konkret mål og KPI’ere.

 

 

Success Planen er en vigtig del af vores unikke Customer Success framework og hjørnestenen, i det arbejde du skal lave sammen med dine kunder og resten af Atea organisationen, med henblik på at få vores kunder hurtigere og bedre frem til det ønskede mål. Du vil naturligvis både få en grundig oplæring fra nogen af de bedste i Europa indenfor feltet Customer Success og Customer Experience, men udover dette vil du få adgang til kundedata og systemer, der giver dig viden om kundens løsning og fremdrift.

Vi søger desværre ikke nye graduates i øjeblikket

Tilbage til Graduate