Tilbage til Graduate

Service Delivery Management

I Service Delivery Management arbejder vi med at sikre, at vores driftskunder modtager den forventede og aftalte service. Service Delivery Management er den funktion, der fungerer som ”kundernes IT chef” for den del af IT, der er outsourcet til Atea.

 

Sammen med teamet vil du være med til at sikre kundernes tilfredshed med deres Atea services.

Som graduate i vores afdeling vil du få en varieret arbejdsuge og blive involveret i kunderettede aktiviteter omkring Business Relationship Management, udvikling af kundernes engagement og kontrakt hos Atea samt sikring af, at det der leveres er som det er aftalt. Aktiviteter som økonomi er ligeledes en central ting. Det drejer sig om såvel sikring af rette niveau for indtægterne samt kontrol med omkostningerne.

 

Om dig

 

Generelt for vores graduates ønsker vi følgende kompetencer:

  • Du afslutter eller har netop afsluttet en videregående uddannelse på kandidatniveau (CBS, IT-U, DTU)
  • Du udviser initiativ, selvstændighed og tager ansvar
  • Du har gennemslagskraft og arbejder fokuseret
  • Du har åbent sind og er god til at skabe relationer
  • Du når dine personlige og arbejdsrelaterede mål
  • Du er flydende på dansk og engelsk i både skrift og tale

Specifikt i vores afdeling vil det desuden være en fordel, hvis du

 

  • Er servicemindet
  • Er udadvendt og kan håndtere kunder der stiller krav (både små og store krav)
  • Er systematisk og struktureret men samtidig formår at tilpasse kommunikation til forskellige kundebehov og situationer

 

Du vil blive tilknyttet vores afdeling i Ballerup/Århus/Kolding.

Tilbage til Graduate
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer