Teamleder til Servicedesk

Til vores professionelle Servicedesk søger vi en teamleder, der brænder for at levere den optimale kundeoplevelse og samtidig sikre høj medarbejdertilfredshed. Du har en ambition om at yde den absolut bedste service og rådgivning til vores kunder. Vores primære opgaver er brugersupport, Applikation og Server relaterede problemer, fejlfinding og –håndtering.

Ballerup
2019-04-23

Få succes som Teamleder i Servicedesken hos Nordens største leverandør af it-infrastruktur
Servicedesk er en vigtig funktion for virksomhedens medarbejdere, it-organisation og ledelse. Sammen finder vi de bedste løsninger til vores kunder. Vi samler kontrollen over services, ressourcer, arbejdspladser, server hardware og kommunikationslinjer ét sted, så kunden kan fokusere på deres kerneforretning. Vi leverer Servicedesk-løsninger, som understøtter virksomhedernes processer med bl.a. work-flow funktionaliteter. Samtidig sikrer vi, at den daglige drift er i tråd med ITIL principperne.

Du er klar på at tage fat i den daglige drift og være en del af den daglige opgaveløsning i teamet, også som sparringspartner for dine medarbejdere på konkrete sager. Du ved, at vores fortsatte succes afhænger af, at vi har styr på videndeling og dokumentation af vores løsninger og arbejdsprocesser.

Dine primære opgaver

Du har ledelsesansvaret for i alt 18 medarbejdere, fordelt på tre teams, hvor af et af dem er i Aalborg. Du sikrer, at dine teams dyrker samarbejdsrelationer; med kunderne; internt i teamet; inden for Servicedesk; i Atea Managed Services og resten af Atea organisationen. Du har en meget vigtig rolle i at formidle viden fra andre funktioner og teams til dine medarbejdere i Servicedesk.

 

Du deltager i den daglige opgaveløsning og hjælper vores kunder med løsning af deres IT udfordringer. Det kan eksempelvis være på Windows platforme, med Office, Citrix etc. Derudover skal du håndtere Service Requests (Brugeradministration, applikationstildeling, etc.). Du er medansvarlig for Incident Management.

  

Dine primære opgaver

Du har ledelsesansvaret for i alt 18 medarbejdere, fordelt på tre teams, hvor af et af dem er i Aalborg. Du sikrer, at dine teams dyrker samarbejdsrelationer; med kunderne; internt i teamet; inden for Servicedesk; i Atea Managed Services og resten af Atea organisationen. Du har en meget vigtig rolle i at formidle viden fra andre funktioner og teams til dine medarbejdere i Servicedesk.

 

Du deltager i den daglige opgaveløsning og hjælper vores kunder med løsning af deres IT udfordringer. Det kan eksempelvis være på Windows platforme, med Office, Citrix etc. Derudover skal du håndtere Service Requests (Brugeradministration, applikationstildeling, etc.). Du er medansvarlig for Incident Management.

 

Om dig

Du forstår it service og brænder for at levere den bedste version til vores kunder. Du har en analytisk tilgang til procesoptimering og formår at sætter spørgsmålstegn ved eksisterende løsninger og problematikker.

Du formår at bevare overblikket samtidig med, at du har fokus på detaljen for herigennem at foretage de rigtige prioriteringer og koordinere dine ressourcer korrekt.

 

Kvalifikationer

Vi forventer du kan svare ja til følgende:

  • har erfaring med it support til større virksomheder
  • har erfaring med ticket systemer, gerne ServiceNow som vi benytter
  • har kendskab til ITIL, gerne en certificering, men det er ikke et krav
  • har erfaring med Incident Management
  • har kendskab til Cisco netværk
  • har 2-3 års erfaring som teamleder
  • behersker flydende dansk og engelsk i både skrift og tale

Da du får et bredt samarbejde på tværs af organisationen og med eksterne leverandører forventes det, at du er vant til at kommunikere på alle niveauer.

 

Vil du bygge Danmark med it?

For at kunne skabe en it-infrastruktur i verdensklasse, skal Atea være det naturlige valg, hvor du som medarbejder udvikler dig sammen med branchens mest kompetente og engagerede kollegaer – vi kalder det The Place To Be. Det bliver vi ikke, fordi vi er Nordens største it-leverandør, men fordi vi er begejstrede for den forskel, vi sammen kan gøre med it. Vi tilbyder høj faglig udvikling og en uformel kultur, hvor du kan arbejde selvstændigt med frie rammer og masser af albuerum. Derfor skal du have lyst til at gribe det ansvar, du får fra dag ét.

 

Vi håber, du vil være med?

 

Ansættelsestidspunkt

Snarest muligt.

 

Ansættelsessted

Ballerup.

 

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Director, Servicedesk, Bjarke Villumsen på tlf. 3078 0390.

 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV senest den 23. april 2019. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale og lukker rekrutteringen, så snart vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning med CV allerede i dag.

 

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Vi bygger Danmark med it
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores mere end 1600 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea Danmark har den højeste internationale antibestikkelsescertificering; ISO 37001. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs.

 

 

 

Ballerup
2019-04-23
Tilbage til Karriere
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer