Customer Support Coordinator

Ballerup,Aarhus
Ansøgningsfrist 2019-03-04

Brænder du for god kundeservice og er vild med at koordinere, og dermed være med til at sikre at vores forretningsområde lever op til kundernes fulde tilfredshed? Så er det måske dig, vi har brug for. Du skal være god til at holde mange bolde i luften og kunne løse dine opgaver med sans for hastigheden og detaljen, samtidig med at du bevarer overblikket. Du får en bred kontaktflade i vores virksomhed, en varieret hverdag og mulighed for at sætte dit eget præg på vores leveranceorganisation.

Få succes som Customer Support Coordinator hos Nordens største leverandør af it-infrastruktur
Consulting Booking Center er et kompetent, humoristisk og meget pligtopfyldende team, der servicerer konsulenter, og til det søger vi en Customer Support Coordinator som skal have daglig kontakt med vores kunder, konsulenter og salgsorganisationen. Som Customer Support Coordinator er det dit job at tage vare på forløbet fra forespørgsler på konsulenter, til udvælgelsen og frem til opgaven er gennemført, tidsregistreret og faktureret. Du sikrer, at vores kunders behov for implementeringsprojekter og service håndteres professionelt fra modtagelse til opgaven er løst.

Arbejdstiden vil være fast: mandag-torsdag 8:30-16:30 og fredag 8:30-16:00.

  

Dine primære opgaver

  • Modtagelse og rettidig håndtering af opgaver og fejlmeldinger
  • Bookning af konsulenter til serviceopgaver og implementeringsprojekter
  • Sagsopfølgning, afslutning og på sigt fakturering
  • Sagshåndtering og gennemfakturering af eksterne konsulenter
  • Udarbejdelse af statistikker og rapporter
  • Øvrige administrative opgaver relateret til vores konsulent- og salgsafdeling.

 

Der er tale om en stilling, hvor konstante udfordringer er hverdag, så vi kan sikre vores konsulenter og kunder den bedst mulige service. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores Customer Support Coordinatorer, projektledere, konsulenter og salgsspecialister.

 

Om dig

  • Du er initiativrig, udadvendt, struktureret, systematisk, ansvarsbevidst, resultatorienteret og en afslutter.
  • Du er drevet af at levere høj kvalitet
  • Du har gode kommunikative evner og diplomatisk sans, som du anvender både internt og eksternt og er god til at forventningsafstemme med både kunder, salg og leverance, så alle ved, hvad de kan regne med
  • Stærk profil, der både kan være skarp, ”skrap” og en skøn kollega.

 

Kvalifikationer

  • Du er vant til at koordinere flere opgaver på en gang og selv styre din hverdag
  • Du har gode administrative evner og høj disciplin for dine opgaver
  • Du er en erfaren IT-bruge, fortrolig med office-pakken og hurtigt lærer nye systemer og processer
  • Du har måske erfaring fra et tilsvarende job
  • Du har en HHX eller tilsvarende.

 

Vil du bygge Danmark med it?

For at kunne skabe en it-infrastruktur i verdensklasse, skal Atea være det naturlige valg, hvor du som medarbejder udvikler dig sammen med branchens mest kompetente og engagerede kollegaer – vi kalder det The Place To Be. Det bliver vi ikke, fordi vi er Nordens største it-leverandør, men fordi vi er begejstrede for den forskel, vi sammen kan gøre med it. Vi tilbyder høj faglig udvikling og en uformel kultur, hvor du kan arbejde selvstændigt med frie rammer og masser af albuerum. Derfor skal du have lyst til at gribe det ansvar, du får fra dag ét.

 

Vi håber, du vil være med?

 

Ansættelsestidspunkt

Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

 

Ansættelsessted

Ballerup eller Århus.

 

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder, Esther Vilcken Mannsbro på tlf. 4214 0450 eller Director, Project Management & Customer Support, Søren Toftegaard på tlf. 4214 0425.

 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV senest den 4. marts 2019. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale og lukker rekrutteringen, så snart vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning med CV allerede i dag.

 

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Vi bygger Danmark med it
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores mere end 1600 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea Danmark har den højeste internationale antibestikkelsescertificering; ISO 37001. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs.

 

 

 

Søg job
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer