Atea søger 2 erfarne Customer Success Managers

Vil du være med til at sikre Ateas kunders succes og give dem et forspring i forhold til konkurrenterne? Brænder du for at hjælpe kunderne med at få det optimale ud af de løsninger og produkter, de allerede har købt og derved skabe mulighed for mere forretning?

Kolding,Ballerup,Aarhus
2020-02-05

 

Bliv en af alle os i Atea
Vi søger 2 erfarne og karismatiske Customer Success Managers til en eksplosivt stigende mængde opgaver på primært brugerrettede teknologier fra Microsoft.

CSM afdelingen hører til i Ateas Consulting division, og er den del af leveranceorganisationen, der er ansvarlig for de aktiviteter og leverancer hos kunderne, der løber af stablen sideløbende med eller efter den tekniske implementering. CSM’erne har ansvaret for alle relevante Adoption aktiviteter, så kunderne får optimalt udbytte af de løsninger, Atea leverer, både forretningsmæssigt og i forhold til brugerne. Vi tager udgangspunkt i organisatorisk implementering og forandringsprojekter, og lægger stor vægt på at sætte os ind i kundens forretning, så vi kan adressere og løse de forretnings- og brugermæssige dilemmaer, kundernes ledelse skal tage stilling til.

Du vil få et tæt samarbejde med vores salgsdivisioner og de tekniske konsulentafdelinger. Det er vores ambition, at kunden oplever Atea som strategisk partner og vores Customer Success Managers er vitale for at nå og fastholde det mål.

Dine primære opgaver:

  • At drive Customer Success og Adoption som strategiske change projekter hos Ateas kunder
  • At forstå og bidrage til forretningsudvikling hos kunden gennem Adoption af IT løsninger fra Atea
  • At arbejde målrettet på at blive kundernes ”Trusted Advisor”
  • At sørge for at Atea er førstevalg på alle de områder, hvor kunden kan udvikle sig med de løsninger, der allerede er indkøbt
  • At være vigtig bidragyder til Ateas indtjening i hele kundens ”Lifecycle”
  • At samarbejde med de øvrige CSM’er om best practice og udvikling af Ateas CSM & Adoption offerings
  • At være synkroniseret med leverandører og partnere omkring produkter, udvikling og fremtidige fokusområder
  • At gøre gentegning af services og abonnementer til en formssag, da kunderne er ultra bevidste om, at løsningerne fra Atea er uundværlige i deres forretning.
  • er erfaren Customer Success Manager

 

Kvalifikationer:

  • Erfaring med organisatorisk implementering. Det forventes ligeledes, at du kender ADKAR modellen og kan "omsætte" dens termer til virkelighed både på et strategisk niveau, men også operationelt.
  • God teknisk forståelse og evne til at se de kommercielle muligheder i teknologien
  • Erfaring med at styre forandringsprojekter

 

Om dig: 

  • Du er erfaren Customer Success Manager
  • Du er god til at lytte, og forstår at omsætte kundens behov til virkelighed og du bygger broer mellem behov og teknologi
  • Du skaber resultater og indtjening, samtidig med at du skaber tillid hos kunder og kolleger
  • Du forstår kundernes behov og udviklingspotentiale
  • Du er en dygtig kommunikator - både mundtligt og skriftligt på alle niveauer i kundens organisation
  • Du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt uden at være ”lonely wolf”
  • Du har en kommerciel baggrund kombineret med tilstrækkelig teknisk forståelse og interesse inden for primært Microsoft og også gerne Cisco
  • Du begår dig hjemmevant på både dansk og engelsk i skrift og tale
  • Du er ikke bange for at tage fat og løser opgaver i samarbejde med dit team.

 

Vi fejrer dine succeser og investerer i dig som medarbejder

Vi fejrer dine succeser. Ikke kun fordi vi samler på glade kunder, men fordi dine succeshistorier i Atea har betydning for Danmarks digitale rejse. Vi ser det som vores ansvar at medvirke til at bygge et bedre og mere innovativt Danmark, og det ansvar ligger hos hver enkelt kollega.

 

Ansættelsestidspunkt

Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

 

Ansættelsessted

Ballerup, Aarhus eller Kolding

 

Kontakt

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Director Digital Acceleration & Adoption: Claus Fabricius Hansen på telefon 42140477 eller E-mail: cfha@atea.dk.

 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV senest den 3. februar 2020. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale og kan vælge at lukke rekrutteringen, når vi mener at have fundet de rette kandidater.

 

Du skal være med til at bygge Danmark med it

Danmark er i dag et af de mest digitaliserede samfund i verden. Det fundament skal vi værne om og udvikle. Ikke for digitaliseringens skyld, men for den frihed og det udbytte det kan skabe for vores samfund.

Vi vil være med til at sætte den offentlige sektor i stand til at levere endnu bedre velfærd, og vi vil sammen med det danske erhvervsliv skabe innovation og vækst. På den måde er Atea med til at gøre det samfund, vi skal give videre til de næste generationer, endnu stærkere.

 

Vi håber, du har lyst til at blive en af alle os.

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Vi bygger Danmark med it
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores mere end 1500 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea Danmark har den højeste internationale antibestikkelsescertificering; ISO 37001. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kolding,Ballerup,Aarhus
2020-02-05
Tilbage til Karriere
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer