Laddar meny

Servicekoordinator

Aarhus
Ansøgningsfrist 2017-12-14

Har du lyst til at styre det daglige arbejde med koordinering af tekniske it-konsulenter i samarbejde med vores 5 andre servicekoordinatorer? Så er det måske dig, vi har brug for.

Få succes som Servicekoordinator hos Nordens største leverandør af it-infrastruktur

Du skal være god til at holde mange bolde i luften og kunne løse dine opgaver med sans for detaljen, samtidig med at du bevarer overblikket. Du får en bred kontaktflade i vores virksomhed, en varieret hverdag og mulighed for at sætte dit eget præg på vores leveranceorganisation.

 

Som servicekoordinator er det dit job at holde styr på vores tekniske konsulenters opgaver og tidsanvendelse. Du booker opgaver, følger op og varetager de administrative opgaver omkring tidsregistrering, fakturering m.m. og du sikrer, at vores kunders servicekald håndteres professionelt fra modtagelse til opgaven er løst af vores tekniske konsulenter. Arbejdstiden vil være fast: mandag-torsdag 8:30-16:30 og fredag 8:30-16:00.

  

Dine primære opgaver:

  • Modtagelse og rettidig håndtering af opgaver og fejlmeldinger
  • Booking af konsulenter til serviceopgaver og implementeringsprojekter
  • Sagsopfølgning, afslutning og på sigt fakturering
  • Udarbejdelse af statistikker og rapporter
  • Øvrige administrative opgaver relateret til vores konsulent- og salgsafdeling.

 

Der er tale om en stilling, hvor konstante udfordringer er hverdag, så vi kan sikre vores konsulenter og kunder den bedst mulige service. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores servicekoordinatorer, projektledere, konsulenter og Sales Executives.

 

Om dig:

  • Du er vant til at koordinere mange opgaver på én gang og selv styre din hverdag
  • Du har gode administrative evner og høj disciplin for dine opgaver
  • Du er en erfaren IT-bruger og hurtigt lærer nye systemer og processer
  • Du har måske erfaring fra et tilsvarende job
  • Du har en HHX eksamen eller tilsvarende.

 

Vil du bygge Danmark med it?

For at kunne skabe en it-infrastruktur i verdensklasse, skal Atea være det naturlige valg, hvor du som medarbejder udvikler dig sammen med branchens mest kompetente og engagerede kollegaer– vi kalder det The Place To Be. Det bliver vi ikke, fordi vi er Nordens største it-leverandør, men fordi vi er begejstrede for den forskel, vi sammen kan gøre med it. Vi tilbyder høj faglig udvikling og en uformel kultur, hvor du kan arbejde selvstændigt med frie rammer og masser af albuerum. Derfor skal du have lyst til at gribe det ansvar, du får fra dag ét.

 

Vi håber, du vil være med. 

 

Ansættelsestidspunkt 

Snarest muligt.

 

Ansættelsessted

Aarhus.

 

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Projects & Security, Søren Toftegaard på tlf. 82 220 425.

 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV senest den 14. december 2017. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale.

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Axcess A/S
Vi er et it-kompetencehus med ca. 270 medarbejdere på kontorer i Ballerup og Aarhus. Over 150 af vores medarbejdere er konsulenter. De står klar til at hjælpe din organisation, hvad enten det handler om Network, Security, Datacenter, Collaboration eller Services & Operations. Vi er Danmarks største Cisco-partner, og vi har mange års erfaring med at rådgive, designe, implementere og servicere danske organisationers netværk og infrastruktur.

I december 2014 blev Axcess A/S købt af Danmarks største leverandør af it-infrastruktur, Atea. To plus to giver mere end fire - det er mantraet i det nye samarbejde. Vores 70 nye kolleger fra Atea vil fremover give dig adgang til endnu flere kompetencer og en serviceorganisation, der dækker i hele Norden. Sammen med Atea bygger vi Danmark med it.

 

Søg job
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer