Laddar meny

IT Supporter Elev

Ballerup
Ansøgningsfrist 2017-12-14

Til vores professionelle Servicedesk søger vi en elev. Du bliver en del af et dedikeret team på 11 medarbejdere, med højt drive og en åben og uformel omgangstone. Vores primære opgaver er bruger-support, fejlfinding, diagnosticering og styring af sager.

Få succes som IT Supporter Elev hos Nordens største leverandør af it-infrastruktur
Servicedesken er en vigtig funktion for virksomhedens medarbejdere, it-organisation og ledelse. Med en servicedesk funktion samler vi kontrollen over services, ressourcer, arbejdspladser, server hardware og kommunikationslinjer ét sted. Vi hjælper vores kunder med servicedesk løsninger, som understøtter virksomhedernes processer med bl.a. workflow funktionalitet. Vi arbejder i tråd med ITIL principperne og Atea selv er kunde i vores Servicedesk. Ligeledes er servicedesk løsningen et vigtigt værktøj til at højne kvaliteten af den daglige drift.

  

Dine primære opgaver

Din uddannelse vil indeholde at hjælpe vores kunder med løsning af brugernes problemer via telefon og email. Det kan eksempelvis være på Windows platforme, Lotus Notes, Citrix etc.

Derudover skal du håndtere Service Requests (Brugeradministration og applikationstildeling).

Vi er et professionelt team som hele tiden søger at vide mere. Derfor er vidensdeling og dokumentation af de løsninger vi løbende finder, en vigtig del af vores arbejdsprocesser.

Du indgår i et dedikeret team som servicerer en større nordisk koncern. De fleste uger vil arbejdstiden være hverdage 07:30 til 15:30.

Senere kan du eventuelt indgå i planen for aften- og lørdags-vagter. Planen ruller over 6 uger.

 

Om dig

Det er et krav, at du har bestået grundforløbet på it-supporter uddannelsen og du må gerne være i gang med uddannelsen.

 

 Derudover forventer vi, at du:

  • Har snuset til it-branchen eller har arbejdet med kundeservice.
  • Kan lide at hjælpe andre med at løse forskellige problemer og trives med at gøre det via telefonen.
  • Du har kendskab til flere tekniske platforme og er nysgerrig efter at lære nyt.
  • Er god til at spørge ind og er ikke bleg for at spørge én gang for meget.
  • Kan lide at gøre ting færdige og ikke slipper dem før du har leveret en løsning.
  • Har en god omgangstone og bidrager til at holde humøret højt i teamet.
  • Du kan samarbejde med mennesker, som mener noget andet end dig.
  • Er flydende i dansk og har gode engelskkundskaber (skrift og tale). Hvis du taler svensk er det et ekstra plus, da du så ville kunne afløse på vores svenske linje.
  • Du har forståelse til kulturelle forskelle, da vi samarbejder med store indiske firmaer.

 

Vi lægger ligeligt vægt på dine kommunikative og dine tekniske evner.

 

Din ansøgning

  • Fortæl hvorfor du gerne vil arbejde hos Atea.
  • Oplys hvor langt du er i skoleforløb og slutdatoen for din læretid.
  • Vedlæg en kopi af karakterblade, som du har fået på supporter uddannelsen.

 

Vil du bygge Danmark med it?

For at kunne skabe en it-infrastruktur i verdensklasse, skal Atea være det naturlige valg, hvor du som medarbejder udvikler dig sammen med branchens mest kompetente og engagerede kollegaer – vi kalder det The Place To Be. Det bliver vi ikke, fordi vi er Nordens største it-leverandør, men fordi vi er begejstrede for den forskel, vi sammen kan gøre med it. Vi tilbyder høj faglig udvikling og en uformel kultur, hvor du kan arbejde selvstændigt med frie rammer og masser af albuerum. Derfor skal du have lyst til at gribe det ansvar, du får fra dag ét.

 

Vi håber, du vil være med?

 

Ansættelsestidspunkt

2. januar 2018.

 

Ansættelsessted

Ballerup.

 

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleader, Peter Hertz Dahlgren, på tlf.: 30 78 02 07.

 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV senest den 14. december 2017. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale. 

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Sammen gør vi Danmark til digital verdensmester
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Som Nordens største leverandør af it-infrastruktur gør vi det nemt for vores kunder. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores 1600 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs. 

 

Søg job
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer