Senior Operations Manager

Vil du være med til at arbejde med outsourcing af IT-infrastruktur, har du overblik, gode kommunikationsevner og kan du bevare roen i pressede situationer?

Ballerup
2020-07-15

Bliv en af alle os i Atea
Som Senior Operations Manager bliver det dit ansvar, at sikre at vores kunder, der har valgt at outsource deres IT-infrastruktur, føler sig i trygge hænder, når de oplever forstyrrelser eller driftsnedbrud. Du vil have en helt central rolle som Major Incident Manager for at løse og hjælpe vores kunder, når udfordringerne rammer dem.

 

Manager med overblik og gode kommunikationsevner

Du skal som Major Incident Manager sætte dig i førersædet, når vi har Major Incident. Du skal sikre at det bedste mulige team på tværs af landegrænser sammensættes og de arbejder effektivt samt løsningsorienteret, således at vores kunder oplever sublim service. Du har ejerskabet af vores mest kritiske sager fra nedbrud til servicen er genetableret. Du vil være en helt central figur ved nedbrud og du er kommunikationspunktet for berørte interessenter og du vil have mandat til at eskalere når behovet opstår. Ligeledes vil du skulle dokumentere forløbende herunder sikring af en Major Incident rapport.

  

Dine primære opgaver:

  • Facilitere og afvikle Daily Service reviews
  • Incident håndtering – herunder administrativ opfølgning
  • Kommunikation til den aftalte tid - internt som eksternt
  • Udarbejde incident og problem rapporter
  • Overvågning, koordinering og opfølgning af igangværende incidents
  • Deltagelse i taskforce møder som taskforce manager
  • Access management – herunder kvartals reviews, bruger oprettelser, dokumentations sikring etc.

 

Om dig
Du er organiseret og struktureret. Du kan arbejde selvstændigt og kan prioritere dine opgaver.

Du skal selv kunne planlægge din arbejdsdag, men samtidig være omstillingsparat og fleksibel, når situationen kræver det. Du er serviceminded, imødekommende, proaktiv og brænder for, at give vores kunder en kvalificeret og tilfredsstillende oplevelse. Ligeledes forstår du vigtigheden af at holde humøret højt, når udfordringerne rammer.

Som ny kollega i Access & Operation Management bliver du en del af et forholdsvis nyt, men velfungerende stærk og harmonisk team af seks engagerede kollegaer i alderen 29-40. Vi har en struktureret og effektiv tilgang til opgaverne og sparrer ofte med hinanden. Du bliver en del af et serviceminded team, der altid er klar til at hjælpe. Du får en, til tider hektisk hverdag, men med en masse smil og gode grin.

 

Kvalifikationer

  • Min. 5 års erfaring som Incident Manager eller Major Incident Manager
  • God IT forståelse
  • Kendskab til outsourcing
  • ITIL 3 eller 4 certificeret
  • Gennemslagskraft og tør tage beslutninger
  • Gode kommunikations evner, mundtligt som skriftligt, både på dansk og engelsk
  • I stand til at kunne gøre dig selv hørt, forstået og respekteret af samarbejdsparter samt kollegaer i pressede situationer
  • Trives og kan navigere i et hektisk og omskifteligt miljø

 

Vi fejrer dine succeser og investerer i dig som medarbejder

Vi fejrer dine succeser. Ikke kun fordi vi samler på glade kunder, men fordi dine succeshistorier i Atea har betydning for Danmarks digitale rejse. Vi ser det som vores ansvar at medvirke til at bygge et bedre og mere innovativt Danmark, og det ansvar ligger hos hver enkelt kollega.

 

Ansættelsestidspunkt

1. august 2020

 

Ansættelsessted

Ballerup.

 

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder, Access & Operations Management, Merete Printzen på tlf. 3078 1595.

 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV snarest muligt og senest den 15. juli 2020. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale og kan vælge at lukke rekrutteringen, når vi mener at have fundet den rette kandidat.

 

Du skal være med til at bygge Danmark med it

Danmark er i dag et af de mest digitaliserede samfund i verden. Det fundament skal vi værne om og udvikle. Ikke for digitaliseringens skyld, men for den frihed og det udbytte det kan skabe for vores samfund.

Vi vil være med til at sætte den offentlige sektor i stand til at levere endnu bedre velfærd, og vi vil sammen med det danske erhvervsliv skabe innovation og vækst. På den måde er Atea med til at gøre det samfund, vi skal give videre til de næste generationer, endnu stærkere.

 

Vi håber, du har lyst til at blive en af alle os.

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Vi bygger Danmark med it
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores mere end 1500 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea Danmark har den højeste internationale antibestikkelsescertificering; ISO 37001. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs.

 

 

 

Ballerup
2020-07-15
Tilbage til Karriere
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer