Spring til indhold

Er du vores nye Booking & Project Coordinator i Consulting?

Ballerup, Aarhus
2022-12-10

Brænder du for kundeservice? Er du en haj til at koordinere, følge op og en stærk afslutter?
Vil du være med til at gøre en forskel for vores kunder og leveranceorganisation?
Så er du måske vores nye kollega i Ballerup eller Aarhus, 37 timer om ugen.

Bliv en af alle os i Atea – The Place To Be
Der kan være flere indgange til stillingen.
Måske har du netop afsluttet en uddannelse, med relevans for stillingen, Måske har du allerede et par års erfaring fra en lignende stilling.
Vigtigst er, du motiveres af at gøre en forskel og tager ansvar for kundeoplevelsen fra A - Å i samarbejde med dine kollegaer i teamet, vores konsulenter og vores samarbejdsrelationer internt i ATEA.

Dine primære opgaver
Som vores nye kollega kan du se frem til et bredt opgavefelt, bla:

  • Modtagelse og håndtering af opgaver og fejlmeldinger
  • Opprettelse af sager, bookning af konsulenter til korte, såvel som længerevarende opgaver og projekter
  • Daglig sagsopfølgning og afslutning af opgaver
  • Fakturering, løbende og månedsafslutning
  • IT er en naturlig del af din daglige værktøjskasse

Udover de daglige opgaver bidrager vi til udviklingen af Consulting forretningen, som kan være alt fra optimering af processer til udvikling af rapporter og økonomisk overblik.

Om dig
Vi tror på:

  • Du er nysgerrig og opsøgende af natur
  • Du kan arbejde med stor selvstændighed og samtidig er du en stærk teamplayer
  • Du mestrer et solidt overblik med sans for detaljer og drevet af kvalitet i din opgaveløsning
  • Du får energi af, at gøre en forskel for både vores kunder og dine kollegaer-
  • Du har lyst til at være en del af et mindre, men super dedikeret team i en stor organisation

Til gengæld lover vi dig:

  • Masser af mulighed for faglig – og personlig udvikling
  • Du bliver en del af et skønt team med mange personligheder
  • Et job med bred opgave portefølje og en udfordrende hverdag
  • En hverdag præget af fleksibilitet

Vi fejrer dine succeser og investerer i dig som medarbejder
Vi fejrer dine succeser. Ikke kun fordi vi samler på glade kunder, men fordi dine succeshistorier i Atea har betydning for Danmarks digitale rejse. Vi ser det som vores ansvar at medvirke til et bygge et bedre og mere innovativt Danmark, og det ansvar ligger hos hver enkelt kollega. 

Ansættelsestidspunkt
Vi har brug for vores nye kollega d. 1. februar 2023 eller snarest herefter.

Ansættelsessted
Stillingen kan enten være i Ballerup eller i Aarhus.

Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Manager, Betina Christensen på telefon 30 78 07 73

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning med CV senest den 10. december 2022.
Vi indkalder løbende til samtale og lukker rekrutteringen, når vi har fundet vores nye kollega.

Du skal være med til at bygge Danmark med it
Danmark er i dag et af de mest digitaliserede samfund i verden. Det fundament skal vi værne om og udvikle. Ikke for digitaliseringens skyld, men for den frihed og det udbytte det kan skabe for vores samfund.

Vi vil være med til at sætte den offentlige sektor i stand til at levere endnu bedre velfærd, og vi vil sammen med det danske erhvervsliv skabe innovation og vækst. På den måde er Atea med til at gøre det samfund, vi skal give videre til de næste generationer, endnu stærkere.

Vi håber, du har lyst til at blive en af alle os.

Vi bygger Danmark med it

Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores mere end 1400 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea Danmark har den højeste internationale antibestikkelsescertificering; ISO 37001. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs.

Ballerup, Aarhus
2022-12-10
Tilbage til Karriere