Laddar meny

Tilfredse, effektive og mobile brugere

Ateas klientløsninger understøtter dagens krav om fleksible it-arbejds­pladser med høj produktivitet, valgfrihed og selvbetjening.

As-a-Service eller on-premise
I Atea ­benytter vi ­anerkendte teknologier til at levere applikationer og operativsystemer til fysiske og virtuelle klienter. Vælg selv om dine klientløsninger skal implementeres på traditionel vis, eller om de skal leveres som en service, hvor der nemt kan skrues op og ned efter behov.

En it-arbejdsplads fra Atea har brugerne i centrum og fokus på tilfredshed, fleksibilitet og reducerede omkostninger.

Effektiv klienthåndtering

Gartner estimerer, at de fleste it-afdelinger bruger op mod 80% af deres tid på reaktivt at løse it-problemer frem for direkte at hjælpe virksomheden med at opnå sine resultater. Det er dyrt for virksomheden og ufokuseret set i forhold til de fleste virksomheders strategi om, at it skal understøtte kerneforretningen i langt højere grad end tidligere.

Atea har de seneste år investeret massivt i udvikling og uddannelse af konsulenter og arbejdet på utallige projekter, så vi i dag er i stand til at hjælpe vores kunder med effektiv klienthåndtering. Vi er med til at sikre konfiguration og pakketering af applikationer til faste lave priser og har mange års erfaring med at levere løsninger til automatisering af infrastruktur og selvbetjening for it-brugere og mere effektiv forvaltning af software.

 

Kontakt os, så kontakter vi dig.

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer