Laddar meny

Teknisk service 24/7

Landsdækkende service- og supportydelser, fra traditionel afhjælpning af hardwarefejl på servere, pc’er og printerudstyr til levering af supportydelser på komplekse systemer.

Landsdækkende service – altid lige i nærheden

Atea er Danmarks største leverandør af teknisk it-service. En position, der er opnået gennem levering af service- og supportydelser til en lang række kunder i mere end 30 år. Vi har mere end 400 konsulenter, der arbejder over hele landet med levering af alle typer af service- og supportydelser. 

Vi tilbyder teknisk service 24/7, 365 dage om året, med reaktionstider helt ned til 2 timer. Vi tilbyder ­adskillige enkeltstående service- og supportydelser og et antal ­pakkeløsninger, der gør det nemt og overskueligt for dig at sikre en stabil it-drift. Desuden tilbyder vi ad-hoc services som fx afhjælpning ved spidsbelastninger, levering af særlige kompetencer, assistance ved flytteprojekter eller opgraderings- og ændringsopgaver samt ferieafløsning.

Kvaliteten af teknisk it-service afhænger i høj grad af den enkelte medarbejders kompetence og uddannelse. Derfor uddanner vi kontinuerligt vores medarbejdere, og sørger for at Atea er opdateret med relevante certificeringer fra de respektive producenter.

 

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer