Laddar meny

It-administration

It-administration teamet i Atea binder vores it-installation, it-drift og it-service leverancer sammen. It-administration er således med til at sikre, at den daglige styring og håndtering af opgaver udføres på fornuftig og tilfredsstillende vis.

It-administration teamet i Atea binder vores it-installation, it-drift og it-service leverancer sammen. It-administration er således med til at sikre, at den daglige styring og håndtering af opgaver udføres på fornuftig og tilfredsstillende vis.

 

Hvad kan vi?
Servicecenteret er der, hvor vi modtager vores kunder. Vi følger kunden gennem hele sagsforløbet frem til sagen er afsluttet. Årligt modtager vi over 25.000 telefonkald, ca. 75.000 mails og over 10.000 henvendelser via web. Så vi er dagligt i tæt kontakt med vores kunder.

I Logistikcenteret håndterer vi alle forsendelser og reservedele. Vi sender over 400 reservedele om dagen til vores mere end 80 servicestationer. Desuden søger vi for, at have de dele på lager, der skal bruges, uanset hvor i landet det er!

Vores Business Management sikrer, at du får den rigtige løsning og binder vores leverancer sammen til én samlet service.


Hvad betyder det for dig?
Ved at samarbejde med os, opnår du en række klare fordele:

  • Single point of contact (SPOC)
  • Samlet koordinering af alle serviceopgaver
  • Udarbejdelse af servicekontrakter
  • Vedligeholdelse af servicekontrakter
  • Håndtering af reservedele
  • 100% skræddersyede løsninger

 

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer