Laddar meny

Atea tilbyder Android Zero Touch som de første i Danmark

Nyhed 2018-08-03
Google og Atea har i samarbejde med Nokia indgået et partnerskab på Android Zero Touch, hvilket betyder, at det nu er muligt at få indrullet smartphones og tablets automatisk på tværs af alle operativsystemer.

Atea er som den første forhandler i Danmark blevet Android Enterprise-valideret og kan derfor nu introducere Android Zero Touch under Ateas deployment-koncept.

Overblik, effektivitet og tilfredse brugere

Partnerskabet tilføjes samtidig i Ateas overordnede strategi for automatiseret indkøbs- og indrulningsproces af mobile enheder og betyder, at Atea sammen med blandt andre Nokia kan tilbyde kunderne alle fordelene ved Googles teknologi. Nokia smartphones fra Nokia 3 og opefter er kompatible og giver valgfrihed ift. brugernes behov i mange forskellige prispunkter. Det skaber overblik, øget effektivitet, økonomisk vinding og tilfredse brugere.

”Med vores Android Enterprise-validering kan vi tilbyde kunderne et bredere udvalg af hardware i vores deployment-koncept for automatiseret indkøb og indrulning af mobile enheder. Et koncept, som allerede tæller mere end 300.000 succesfuldt leverede og erhvervsgodkendte enheder til danske og udenlandske virksomheder,” siger Kim Tovgaard, Sales Executive, Device, Mobility & Document Solutions i Atea.

Atea Danmark har i samarbejde med Atea Norge allerede indrullet 10.000 mobile enheder med Android Zero Touch i Norge.

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer