Spring til indhold
Medarbejder-mobilitet med de rigtige digitale arbejdsredskaber er kernen i medarbejdertilfredshed, agilitet og produktivitet. Effektiv mobilitet kræver en samlet it-løsning, der skaber overblik og håndteres hele vejen rundt. Vi tilpasser løsning og løbetid til din virksomhed .

Atea Smartphone - fleksible løsninger tilpasset dine behov

 

Klargøring og konfiguration

Vi sikrer, at dine virksomhedsindstillinger automatisk bliver udrullet til alle enheder. Enhederne leveres monteret med cover og beskyttelsesglas.

 

 

Asset Management

Vores Asset Management Portal indsamler data fra vores ERP-system med daglig dataimport. Det giver dig et altid opdateret overblik over aktiverne for dine brugere.

 

All-risk forsikring

Vi sikrer dig maksimal budgetsikkerhed i perioden. Derfor er der altid en all-risk forsikring - uden selvrisiko – tilknyttet, hvis uheldet er ude, og der sker skader på enhederne.

 



Swap-service

For at minimere nedetid, placerer vi en kundespecifik swap-pulje som Atea håndterer.

 

IBM MaaS360 MDM

Mini MDM-workshop, opsætning, klargøring / integration, test og udrulning af op til fire enheder og to operativsystemer. Årlig servicegennemgang og løbende vedligeholdelse og opdatering af IBM MaaS360 MDM-løsningen.

 

 

It-økonomi

Den bedste finansielle løsning med udgangspunkt i din virksomheds behov. Finansielle services der kan nedbringe omkostningerne før, under og efter brug og give din virksomhed størst mulig budgetmæssig tryghed.

 

ordreprotal

Ordreportal

Med vores dedikerede ordreportal kan du afgive bestillinger 24/7. Du bestemmer også selv om den enkelte bruger kan afgive bestillinger på prædefinerede enheder.

 



End-of-Life håndtering

Når aftaleperioden ophører, kan du enten vælge at returnere udstyret eller at frikøbe enhederne. Returnerede enheder håndterer vi både miljø- og GDPR-mæssigt forsvarligt.

 

Du bruger din mobil på samme måde som en computer. Derfor bør den forvaltes på samme måde.

Hvorfor indgå en smartphone aftale med Atea?

Atea Smartphone-konceptet består af en samling nøje udvalgte tjenester, som sikrer, at oplevelsen for både dine medarbejdere og it-afdelingen er optimal.

Tjenesten omfatter lifecycle management håndtering af din virksomheds smartphones, herunder tilbehør, support, levering, lagerstyring, all-risk forsikring og opretholdelse af en god klientsikkerhed - alt sammen til en fast månedlig ydelse. Derudover øger tjenesten virksomhedens datasikkerhed på brugerniveau, og smartphones får samme status som andre klienter.

Alt dette kan vi tilbyde, fordi vi er markedsledende inden for it-løsninger, som favner både hardware, software og services. Desuden samarbejder vi med verdens førende producenter inden for smartphones og mobility software. Konceptet bygger på bestilling af minimum 50 enheder samt positiv kreditvurdering. Konceptet gælder ikke for Education kunder.

 

Hvad er fordelene ved Atea Smartphone?

 

  • En Atea Smartphone-løsning betyder, at virksomhedens kernekompetencer kommer i fokus, mens vi sørger for håndteringen hele vejen rundt af jeres arbejdstelefoner
  • Du giver medarbejderne mulighed for at arbejde på de nyeste digitale enheder
  • Du får mere effektive medarbejdere
  • Du minimerer besværet i forbindelse med vedligeholdelse
  • 100% styr på TCO - du oplever ingen uforudsete udgifter
  • Atea giver dig bedst mulige grundlag til at håndtere GDPR



Smartphones til erhverv fra Atea

Længere levetid, færre it-ressourcer – vi varetager hele livscyklussen og har styr på administration og sikkerhed

Bliv en del af en fuldt serviceret MDM-løsning på IBM MaaS360 med bæredygtig returordning til alle virksomhedens smartphones - uanset styresystem

Bliv klogere på, hvordan vi kan servicere jer før, under og efter brug ved at læse vores whitepaper

Swap-service og brugersupport

– en smartere måde at have arbejdstelefon på

Vores swap-service betyder, at mens ødelagte enheder bliver repareret, får I stillet en lånetelefon til rådighed – allerede næste arbejdsdag. 

Konceptet er så ligetil, at din virksomhed kan fokusere på kerneforretningen, mens vi varetager supporten.



Nem mobiladministration med IBM MaaS360 Essentials Suite (SaaS)


Device Management gør det nemt at styre indholdet og sikkerheden på de arbejdstelefoner, dine medarbejdere bærer rundt på. Det sker via en enkel og effektiv administration af jeres mobile enheder.

 

 

  • Overblik over jeres mobile enheder
  • Simpel brugerplatform
  • Hurtig genetablering af stjålne eller tabte enheder
  • Udrul og kontroller apps til brugerne
  • Datasletning Remote Wipe (fx ved tyveri)

Få optimal udnyttelse af jeres arbejdstelefoner

Skab overblik, kontrol og administration af de risici og omkostninger, der er forbundet med jeres arbejdstelefoner. Ved at anvende Atea Asset Management, vil du nemt og hurtigt få det fulde overblik over dine aktiver.

Systemet forenkler den administrative arbejdsbyrde ved at frigøre tid vedrørende aktivernes livscyklus. Systemet kan bygges op, så det passer til dine behov og ønsker ved at tilføje analyser og brugerspecifikke rapporter.

 

Atea Smartphone på Apple

Vi forhandler alle Apple-produkter lige fra iPhone, iPads og Macs til gældende Apple-tilbehør og kompatibelt tilbehør fra tredjepartsproducenter. Desuden tilbyder vi en række fordelagtige Apple-services herunder fx AppleCare Protection Plan.

Som både strategisk rådgivningspartner og teknisk partner kan vi tilbyde rådgivende service i forbindelse med Apple-produkter og -løsninger samt hjælpe med support og implementering af Apple-produkter. 

Atea er Samsung KNOX-partner

Samsung KNOX indeholder en række fordele, som din virksomhed kan drage fordel af. Blandt andet betyder vores Samsung Knox Mobile Enrollment model, at de leverede enheder - allerede inden de pakkes ud af emballagen - teknisk er forberedt til at blive meldt ind i et EMM / MDM system.

Vi er konkurrencedygtige på markedet, idet vi kan tilbyde alle de kompetencer og komponenter, der skal til, for at du er sikret en professionel og effektiv leverance samt igangsættelse af Samsung KNOX.