Spring til indhold

Få mere ud af Microsoft 365 med WorkPoint 365 – nem dokumenthåndtering og process automatisering

 

Seminarets hovedfokus vil være på effektivisering og automatisering af arbejdsgange. Det henvender sig til virksomheder, der enten har eller ønsker en Microsoft strategi, og hvordan en WorkPoint løsning kan komplimentere denne strategi. Igennem seminaret vil vi berøre, hvordan WorkPoints løsninger, der bygger ovenpå Microsoft 365, bl.a. kan hjælpe jer med dokument-, og kontrakthåndtering, ESDH, projektledelse, HR, Compliance samt QA funktioner. Derudover taler vi også om, hvordan WorkPoints løsninger understøttes med høj bruger adoption, da man i alle løsninger forbliver i et familiært system, Microsoft.


Seminaret retter sig mod projektledere, HR ledere, ledere fra Juridisk afdeling, og QA specialister, samt andre med interesse i digitalisering af interne arbejdsprocesser.
Seminaret vil være med et forretningsmæssigt perspektiv og sprog.

 

Arrangementstid
02. nov. 2022, 08:30 - 11:00
Sted
Kongens Lyngby
Adresse
Kanalvej 7, 2800 Kongens Lyngby



Det får du ud af at deltage …

  • Hvordan du kan optimere og automatisere processer og arbejdsgange internt fra en intuitiv platform, der bygger ovenpå Microsoft 365
  • Optimering af dokumenthåndtering og anden ustruktureret data
  • Minimering af risici med en low/no code platform
  • Lettere og bedre styring af projekter
  • Nemmere og bedre onboarding samt kontinuerlig fokus på medarbejdere og deres udvikling
  • Konkrete ideer til at komme hurtigt igang med digitalisering
  • Bedre overblik over samt deling af kritisk information
  • Optimering af ROI fra investeringer i Microsoft 365
  • Tips til bedre organisatorisk implementering og bruger adoption

 

Dagens agenda

 

Kl. 8.30 - 9.00 - Morgenmad 

Kl. 09.00 – 09.05 - Velkommen

Kl. 09.05 – 09.30 - Digitalisering af processer baseret på Microsoft 365 

Kl. 09.30 - 09.50 - Organisatorisk implementering

• Forudsætninger for god burger adoption

• Eksempler og checkliste

Kl. 09.50 - 10.00 - PAUSE

Kl. 10.00 – 10.30 – Kundecases

• Konkrete eksempler på, hvordan WorkPoint fungerer og har hjulpet andre virksomheder med en Microsoft 365 strategi

• Hvor prioritere andre organisationer

Kl. 10.30 - 10.40 – Behovsanalyse

• Find ud af jeres reelle behov, og hvad det kræver at komme i gang

   Kl. 10.40 - 11.00 - Q&A

Kl. 11.15 – Sandwich og networking

 

Dette seminar er til dig, der er...

  • Projektleder
  • Arbejder med HR
  • Arbejder med kvalitetssikring (QA)
  • Arbejder med kontrakthåndtering i Juridisk afdeling
  • Arbejder med compliance
  • Arbejder som IT leder eller med IT forretningsudvikling