Spring til indhold
Tilbage til Kundeservice

Skade på leverance

Denne side er for dig, som har oplevet skade eller tyveri på en leverance. Du vælger nedenfor, om du vil udfylde skadesanmeldelsen på din leverance på dansk eller på engelsk.

Udfyld skadesanmeldelse på dansk eller engelsk

Har du spørgsmål?

 

OBS: Ved synlig skade skal der reklameres inden 24 timer fra leveringstidspunktet. Ved ikke-synlig skade skal der reklameres inden 5 arbejdsdage.

 

Kontakt os på info@atea.dk eller på telefon 70 25 25 50.

Bemærk at ved transportskader hvor…

  • fysisk skade kan ses på emballagen, skal pakken inden modtagelse afvises, så man ikke tager imod en pakke som er beskadiget.
  • fysisk skade som kan ses på emballagen, men ikke er blevet afvist med det samme, skal fejlmeldes indenfor 24 timer til den fragtansvarlig.
  • fysisk skade som er skjult og som ikke kan ses på emballagen, skal fejlmeldes til leverandøren indenfor 5 hverdage.

 

For at vurdere sagen ud fra det ovenstående kriterier skal vi bede om..

 

  1. Fotos af emballage samt evt. beskyttende indlæg – set fra alle sider.
  2. Foto af label på bagsiden af skærmen – med komplet serienummer
  3. Fotos af fejlen på skærmen hvor hele rammen kan ses – forfra og evt. ”i profil menu”.

 

Se venligst nogle eksempler her til højre på billeder set fra alle sider samt beskyttende indlæg og selve fejlen ”i profil”.

Leverance skader

Tilbage til Kundeservice
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer