Spring til indhold

Indkøb af AV-løsninger som projektorer, skærme, lydudstyr, videokonference, mm. samt tilknyttede ydelser i form af service, installation, rådgivning mm.

Om aftalen:

02.70 AV-løsninger udgør et dynamisk indkøbssystem, der muliggør køb af specialiserede AV-løsninger og tilknyttede tjenester. Gennem rammeaftale 02.70 får du adgang til AV-udstyr og relaterede services, såsom vedligeholdelse, installation, rådgivning og uddannelse.

Læs hele inspirationskatalog

Brug af aftalen

For at gennemføre et køb på aftalen, skal du bruge SKI’s dynamisk indkøbssystem, som er fuldt digitalt understøttet. I systemet bliver du guidet igennem dit indkøb fra start til slut.

Sortiment

Aftalen tilbyder AV-udstyr, tjenester som service, installation, rådgivning og kurser, skræddersyet til at opfylde dine specifikke indkøbsbehov. Dit behov definerer sortimentet, og du offentliggør det inden for aftalens rammer.

Se 16 hovedproduktgrupper af AV-udstyr kan anskaffes (køb, leje eller leasing) som selvstændige produkter på systemet:

  • Projektorer
  • Skærme (LED, LCD og digitale pyloner)
  • Interaktive display
  • Lydudstyr (f.eks. højtalere, mikrofoner og teleslynger)
  • Udstyr til streaming og online videomøder (f.eks. codecs og kameraer)
  • Lærreder
  • Kameraer
  • Beslag og standere
  • Styresystemer (f.eks. controllere, betjeningspaneler og styreenheder)
  • Trådløst præsentationsudstyr
  • Installationsmateriel (f.eks. kabler, rack og kanal)
  • Signalbehandlingsenheder (f.eks. switches, scalere, mixere, DSP, transmittere, splitter, mv.)
  • Service-, installation- og bortskaffelsesydelser af AV-løsninger samt kurser og rådgivning vedr. AV-løsninger
  • Digital møderumsskiltning
  • Informationssystemer
  • Lydudstyr (f.eks. videolys, rig og kraner)