Laddar meny

Fejlmelding af produkter

Fejlmeld it-udstyr eller se status på indleverede sager på vores fejlmeldingsportal. Portalen er intuitiv og let tilgængelig, og kan give dig et opdateret overblik over status på såvel igangværende som tidligere sager.

 

Gå til fejlmeldingsportal

På portalen findes en omfattende FAQ side, hvor du vil kunne finde svar på langt de fleste spørgsmål om fejlmelding af produkter.

 

Du kan også få et hurtigt overblik ved at se disse film

 

Atea Service Center håndterer servicesager på it-udstyr for vores kunder i hele landet. Vi leverer alt fra traditionel afhjælpning af hardwarefejl på servere, pc- og printerudstyr til levering af supportydelser på komplekse systemer.

Personligt login

På fejlmeldingsportalen kan du oprette en personlig profil, som bl.a. giver dig mulighed for:

  • At følge status på din fejlmelding

  • At opdatere ”Min Side” med even­tuelle kontraktoplysninger

  • At oprette flere lokationsadresser for din virksomhed

  • At fejlmelde flere enheder på en gang, når det enten er samme reparationstype eller fra samme lokationsadresse

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer