RMA og fejlmelding af produkter

På vores fejlmeldingsportal kan du fejlmelde og se status på indleverede sager. Findes producenten ikke findes på fejlmeldingsportalen, kan du fejlmelde dit it-udstyr via vores RMA-formular nederst på siden.

 

Skal jeg benytte Fejlmeldingsportalen eller RMA?

Er du i tvivl om, hvorvidt du skal fejlmelde via Fejlmeldingsportalen eller RMA-formularen?

 

Fejlmelding via Fejlmeldingsportalen

På portalen findes en omfattende FAQ side, hvor du vil kunne finde svar på langt de fleste spørgsmål om fejlmelding af produkter. Portalen er intuitiv og let tilgængelig, og kan give dig et opdateret overblik over status på såvel igangværende som tidligere sager. Du kan også få et hurtigt overblik ved at se disse film

 

  

Atea Service Center håndterer servicesager på it-udstyr for vores kunder i hele landet. Vi leverer alt fra traditionel afhjælpning af hardwarefejl på servere, pc- og printerudstyr til levering af supportydelser på komplekse systemer.

Personligt login

På fejlmeldingsportalen kan du oprette en personlig profil, som bl.a. giver dig mulighed for:

  • At følge status på din fejlmelding

  • At opdatere ”Min Side” med even­tuelle kontraktoplysninger

  • At oprette flere lokationsadresser for din virksomhed

  • At fejlmelde flere enheder på en gang, når det enten er samme reparationstype eller fra samme lokationsadresse

 

Fejlmelding via RMA

Fandt du ikke producenten på listen på Fejlmeldingsportalen, kan du udfylde nedenstående RMA-formular:

RMA-formular

 

 

Er du i tvivl om, hvorvidt du skal fejlmelde via Fejlmeldingsportalen eller RMA-formularen?

 

 


 

Gå til fejlmeldingsportal >

Se ofte stillede spørgsmål >

Se fejlmeldingsprocedurer for de enkelte producenter >

 

Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer