Tilbage til Kundeservice

Returner produkter

For dig som har spørgsmål om returnering eller ønsker at returnere intakte, uåbnede produkter. Vi behandler din henvendelse hurtigst muligt, og svarer dig pr. e-mail inden for få dage.

Returformular (dansk og engelsk)

Generelt om returnering af produkter

Hvis du ønsker at returnere intakte og uåbnede varer, skal du sende os en anmodning om returnering, som skal være os i hænde senest 8 dage efter leveringsdato. Efter 8 dage er du ikke garanteret sagsbehandling.

 

Returgebyr

Bemærk at returnering af varer vil blive tillagt et returgebyr på kr. 400,- pr. sag, til dækning af administration og håndtering heraf. Beløb under kr. 500,- krediteres dog ikke.

Varens tilstand

Varen skal være intakt, og varens originale emballage skal være uåbnet. Er dette ikke tilfældet, kan vi desværre ikke kreditere varen.

Varer uden returaftale

Varer kan ikke sendes retur uden aftale. Vi forbeholder os retten til at afvise en returnering, hvis den modtages uden aftale med Ateas returserviceafdeling.

Brugte blæk- og tonerpatroner

Find links til de førende tonerproducenter og information om, hvordan du kommer af med dit toneraffald her.

 

Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte os på returanmodning@atea.dk.

Hvad kan jeg returnere?

Varen skal være intakt, og varens originale emballage skal være uåbnet.

Hvor lang tid kan jeg returnere en vare?

Du har mulighed for at anmode om returnering af intakte og uåbnede produkter til og med 8 dage efter leveringsdato.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Udfyld returformularen, så behandler vi din anmodning hurtigst muligt og svarer dig på mail inden for få dage.

Hvad koster det at returnere en vare?

Varer tillægges et returgebyr på 400 DKK pr. sag til dækning af administration og håndtering. Beløb under 500 DKK krediteres ikke.

Tilbage til Kundeservice
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer