Tilbage til Kundeservice
eshop support kundeservice

Support på eShop

Find svar på dine spørgsmål om bestilling, leverance, produktrådgivning eller generelt brug af Atea eShop. Find også information om, hvordan du kommer af med brugte blæk- og tonerpatroner.

Hvordan opretter jeg en bruger på eShop?

Du kan oprette en bruger på eShop her.

Hvordan logger jeg på eShop?

For at logge på eShop skal du have en bruger oprettet. Opret en ny bruger her.

Hvordan bestiller jeg en vare?

Hvis du allerede er kunde hos os og har log-in til eShop, kan du blot logge ind og gennemføre din ordre. Er du endnu ikke kunde hos os, kan du ansøge om et login eller handle i vores åbne eShop med kreditkort.

Kan jeg tracke min ordre?

Hvis din pakke er sendt fra distributør, der tilbyder tracking, kan du spore den ved at logge ind på eShop. Følg de tre steps nedenfor, for at komme til Track & Trace oversigten.

 

Sådan gør du

  1. Log ind på eShop.
  2. Klik på "Mine sider" i menuen øverst til højre.
  3. Vælg "Track & Trace" på listen.

 

Bemærk: Størstedelen af vores leverandører understøtter Track & Trace, men der kan være undtagelser.

 

Mere information

Kontakt kundeservice på 70 25 25 50 for mere information.

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du gennemfører din ordre inden 15.00, og produktet er på lager, leveres ordren dagen efter (der kan dog forekomme begrænsninger). Hvis et produkt ikke er på lager, vil levering normalt tage omkring 2 uger fra bestilling.

Kan jeg ændre min ordre?

Mulighederne for at ændre en ordre afhænger af, hvor i processen din ordre er. Kontakt os, så hjælper vi dig videre.

Hvordan finder jeg det rette tilbehør til mit produkt?

Se vores tilbehørsguide i eShop her.

Hvordan ved jeg hvilket produkt, jeg skal vælge?

Vi har flere funktioner i vores eShop, som hjælper dig på rette vej. Se vores tilbehørsguide, eller brug vores avancerede filtreringsfunktion, der gør det muligt at filtrere på de krav, som produktet skal opfylde.

Hvordan fejlmelder jeg produkter?

Du kan fejlmelde dit udstyr via RMA eller på vores fejlmeldingsportal.

 

Hvor sender jeg toneraffald hen?

Her finder du links til de førende tonerproducenter og information om, hvordan du kommer af med dit toneraffald.

HP

På HPs genbrugsprogram Planet Partner Program kan du bestille kasser til afhentning af tonere og læse om HPs miljøfokus. Hvis det kun drejer sig om enkelte patroner er det lettest at benytte de returlabels, der ligger i emballagen på både HP blækpatroner/tonerpatroner.

Bestil kasser til HP toneraffald

Lexmark

Bestil kasser til opsamling og afhentning og læs om Lexmarks program for returnering af brugte patroner.

Bestil kasser til Lexmark toneraffald

Canon

Canons blækpatroner er vandbaserede og indeholder ikke skadelige stoffer, og ifølge Canon er miljøgevinsten størst ved at smide Canons blækpatroner i skraldespanden sammen med almindeligt affald, frem for at lave returindsamling. Canons lasertonere skal returneres til Canon.

Bestil returlabels til Canon lasertonere

Kyocera

Kyocera anbefaler, at deres tonerkassetter håndteres som almindeligt affald.

Brother

www.brother.dk bestiller du uden beregning emballage til det antal tonere du skal af med, samt fragtseddel og adresselabel. Større forbrugere af toner/tromler/blæk kan også få en gratis papcontainer opstillet til indsamling.

Bestil emballage til Brother toneraffald

XEROX

Xerox små mængder:
For alle kunder med et mindre behov for returnering af brugte enheder, anbefaler vi Xerox Green World Alliance returprogram. Dette gælder hvis man blot skal sende en enkelt eller få forbrugsstoffer retur. Se linket for information og vejledning om Xerox Green World Alliance

Find instruktioner for returnering af XEROX-toneraffald - enkeltdele

Xerox større mængder:
For alle kunder med et større behov for returnering af brugte enheder, anbefaler vi Xerox Ecobox returprogram. Dette gælder hvis man har et regelmæssigt forbrug af forbrugsstoffer. Her kan man få opstillet en opsamlingskasse, man kan få afhentet når den er fyldt. Se linket for information og vejledning om Xerox Ecobox opsamling.

Find instruktioner for returnering af XEROX-toneraffald – Ecobox opsamling

Små mængder generelt

For alle kunder med et mindre behov for returnering af brugte enheder, anbefaler vi vores Green World Alliance returprogram. Ved større antal kan I bestille en ECO-BOX til indsamling.

Store mængder generelt

Hvis I har meget store mængder toneraffald eller måske fra flere producenter, anbefaler Atea, at du benytter www.genbrugstoner.dk, som gratis tager imod toneraffald fra alle producenter.

På Genbrugstoners forarbejdningsanlæg bliver helt op til 94 procent af de tomme tonere genbrugt og resten bliver miljørigtigt destrueret.

Tilbage til Kundeservice
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer