Tilbage til Kundeservice
fejlmelding reparation kundeservice

RMA og fejlmelding af produkter

På vores fejlmeldingsportal kan du fejlmelde og se status på indleverede sager. Findes producenten ikke på Fejlmeldingsportalen, skal du fejlmelde dit it-udstyr via RMA.

Fejlmeld et produkt

 

På vores fejlmeldingsportal kan du fejlmelde og se status på dine indleverede sager. Læs mere om Fejlmeldingsportalen her.

 

 

Findes producenten på dit produkt ikke i oversigten på Fejlmeldingsportalen? Så kan du fejlmelde dit it-udstyr via RMA.

 

 

Click here for English version of RMA

Hvilken type fejlmelding skal jeg benytte?

Er du i tvivl om, hvorvidt du skal fejlmelde via Fejlmeldingsportalen eller RMA-formularen?

 

Om Fejlmeldingsportalen

På portalen findes en omfattende FAQ side, hvor du vil kunne finde svar på langt de fleste spørgsmål om fejlmelding af produkter. Portalen er intuitiv og let tilgængelig, og kan give dig et opdateret overblik over status på såvel igangværende som tidligere sager. Du kan også få et hurtigt overblik ved at se disse film

Atea Service Center håndterer servicesager på it-udstyr for vores kunder i hele landet. Vi leverer alt fra traditionel afhjælpning af hardwarefejl på servere, pc- og printerudstyr til levering af supportydelser på komplekse systemer.

 

 

Personligt login

På fejlmeldingsportalen kan du oprette en personlig profil, som bl.a. giver dig mulighed for:

  • At følge status på din fejlmelding.

  • At opdatere ”Min Side” med even­tuelle kontraktoplysninger.

  • At oprette flere lokationsadresser for din virksomhed.

  • At fejlmelde flere enheder på en gang, når det enten er samme reparationstype eller fra samme lokationsadresse.

 

Tilbage til Kundeservice
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer