Når du har brug for hjælp til dine Apple enheder, er det en sikkerhed du kan kontakte dem, der kender deres produkter ud og ind, - nemlig Apple selv. Med AppleCare for Enterprise får du ét sted, du kan henvende dig, når du har brug for service og support. AppleCare for Enterprise giver din virksomhed fleksible service- og supportmuligheder, hardwareservice på stedet og erstatningsenhed næste hverdag.
Reparation/udskiftning af enhed
Reparer eller udskift op til ti procent af iOS-enheder, eller reparer op til fire procent af Mac'er - uanset årsagen.
Global hardwareservice på stedet
Prioriteret on-site service og hurtig ”next business day” hardware reparation eller udskiftning, - både lokalt i Danmark, og globalt i mange lande.
Slutbrugersupport
Prioriteret adgang til Apples kundesupport døgnet rundt for slutbrugere
Support til IT afdelingen
Omfatter én enterprise klassificeret sag om året, samt prioriteret 24/7 telefon og mail support med en times svartid. Yderligere it-support er tilgængelig ved køb af Apple Care OS Support