Spring til indhold
Tilbage til Sundhed & velfærd

Velfærdsløsninger som en service – fjern dyre opstartsomkostninger og overlad driftsansvaret til os

Få mulighed for, nemt, at afprøve forskellige komplimenterende løsninger til samme borger. Dermed kan I tilpasse løsningerne over tid i takt med, at borgeren bliver ældre og udvikler nye behov.

Atea er en professional it-serviceleverandør, som lever af at skalere løsninger til vores kunder.


 

I vores Atea Sundhedsservicecenter står vores dedikerede medarbejdere altid klar til at tage imod serviceopkald og til at hjælpe jer med at drifte og håndtere de valgte løsninger. Vores sundhedsteam har over syv års erfaring med tæt, daglig dialog med sundhedsfagligt personale og borgere. ​

Ateas Sundhedsservicecenter

Ét driftscenter til alle løsninger! I bestiller fra den Velfærdsteknologiske Markedsplads på tværs af forskellige løsninger, fx skærmbesøg, medicinhåndtering eller Sundheds-AI. Slut med at huske "117" forskellige telefonnumre til serviceindgange fra alle pilotprojekter. 

Atea Sundhedsservicecenter er altid en hjælpende hånd. En sundhedsfaglig kan altid ringe til Ateas Sundhedsservicecenter og få rådgivning om alt fra glemte passwords til tekniske udfordringer hos borgeren.  I sidstnævnte situation, ringer vi til borgeren eller kommer forbi, når det passer borgeren. Fokus er på hurtig problemløsning, fx i forhold til hjemmenetværket eller påmindelse om medicinindtag. 

Vi har syv års erfaring med sundhedsløsninger og er et lille team på syv medarbejdere. Dermed oplever jeres sundhedsfaglige personale ingen ventetid i telefonkøen og hurtig svar på e-mails.

Åbningstiden er standard kl. 8-16 på hverdage. Døgnservice er også muligt.

 

 

 

 

 

Ateas Velfærdsteknologiske Markedsplads

  • Nedbryd jeres projektsiloer og match borgernes behov med den rigtige løsning til det rigtige tidspunkt.
  • Hold fokus på skalering og organisationsimplementering. Bestil alle løsninger som abonnementer fra vores Velfærdsteknologiske Markedsplads – ingen unødig tid til koordinering af indkøb og klargøring.
  • I bestemmer hvornår og hvordan vi skal levere. Det være sig områdekontor, borgers hjem og/eller borgers hjem med instruktion.
Tilbage til Sundhed & velfærd