Atea eShop kan nemt tilpasses den enkelte virksomheds krav til compliance og indkøbsprocesser, fra kundespecifik sortimentsstyring på brugerrolleniveau, helt ned til unikke formularfelter og ordvalg i den enkelte brugers check-out flow.
Fordi vi er Nordens største it-leverandør, har vi musklerne til at forhandle de bedste priser og mest fordelagtige aftaler til din virksomhed, samt levere uanset hvor i verden din forretning ligger.
Vi køber udtjent it-udstyr og sørger for miljøkorrekt og sikker genanvendelse – uanset om det er købt hos Atea eller ej Hvis kunderne har udtjent it-udstyr, som stadig har værdi, sælger vi det videre til nøje udvalgte brokere. De penge, vi modtager for kundens it-udstyr, afstemmes og afregnes videre til kunden – uagtet om det er købt hos Atea eller hos en anden virksomhed. Har udstyret ikke værdi, sikrer vi, at det bortskaffes på sikker og miljøkorrekt vis.
Al håndtering sker naturligvis i henhold til miljøkrav, GDPR-lovgivningen samt sikkerhedsstandarder i ISO 9001 og 14001. For dig betyder det, at du ikke skal bekymre dig om, hvorvidt du handler i overensstemmelse med virksomhedens CSR-strategi.