Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp til AV-udstyr eller videokonference.
Gå til RMA og fejlmelding for at fejlmelde et produkt.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp, så sidder vores supportmedarbejdere klar til at hjælpe.
AV-udstyr
Videokonference
Har du brug for teknisk support på dit videokonference-udstyr, kan du kontakte os på:
Telefon 70 20 30 50
Skriv til os her
Værksted og indskrivning er lukket, dagen efter Kristi Himmelfartsdag.
Atea A/S
Roskildevej 325A
2630 Taastrup
Att.: Værkstedet
Åbningstider for indlevering:
Mandag - torsdag kl. 8.00 - 16.00
Fredag kl. 8.00 - 15.30
Atea Security Support er en dedikeret supportafdeling med dansktalende spidskompetencer, der udelukkende fokuserer på sikkerhedsløsninger fra McAfee, Symantec, og Trend Micro. Hos os får du adgang til kvalificeret teknisk support via telefon eller e-mail.
Telefon
+45 70 25 61 56
Adresse
Atea
Att: Atea Security Support Center
Tangen 4
8200 Aarhus N
Mandag - torsdag: 8.30 - 16.30
Fredag: 08.30 - 15.30
Har du problemer med licenser, eller ønsker du at forny eller tilkøbe flere licenser, så skriv til os på license@atea.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Har du en serviceaftale med os, kan du få hjælp ved at kontakte os på mail eller telefon.
Her kan I finde detaljeret information om de netværks enheder, som er dækket af en serviceaftale hos os.
Service Contract Portal gør det nemt for dig at danne et overblik.
Du har bl.a. adgang til:
Gå til Atea service contract portal
Alle forhenværende Axcess-kunder kan få adgang til serviceportalen. Her kan du se:
Alle kunder med en serviceaftale kan få adgang til Servicedesk. Her kan du følge dine åbne incidents og se historik på afsluttede sager. Du kan læse kommentarer og statusbeskeder, finde mailhistorik, tilføje egne kommentar på sager, samt oprette nye sager, som dermed kommer direkte ind i vores sagskø.
Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp og vejledning til vores løsninger inden for outsourcing og cloud backup.
Hvis du har adgang til vores kundeportal, kan du logge ind her:
Du kan også kontakte os på servicedesk@atea.dk
Vi yder teknisk support på alle cloud services i normal åbningstid. Teknisk support omfatter bl.a. hjælp til fejlsøgning og hjælp til brugen af softwareprodukterne.
Log ind her, hvis du har adgang til vores kundeportal:
Eller kontakt os på
Oplys på telefon, hvis der er tale om en hastesag.
Kontakt os på mail og få hurtigt svar på dine spørgsmål i forbindelse med vCloud:
Vores døgnbemandede vagttelefon kan benyttes uden for normal åbningstid til at løse akutte problemer og hastesager. Vagttelefonen besvares kun uden for Ateas åbningstider. Bemærk at almindelig telefonsupport ikke er dækket af vagttelefonen, og vil i givet fald være en fakturerbar ydelse.
Husk vi kan altid kontaktes på 7025 2550 for at bestille en konsulent. Konsulenthjælp faktureres efter den til enhver tid gældende prisliste for konsulentydelser.
Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp til vores printløsninger.
Kontraktkunder uden automatisk bestilling har adgang til vores Click print portal
Hvis du har brug for support, er du velkommen til at kontakte os på mail: print@atea.dk