For dig som har brug for support på vores ydelser inden for hardware, it-sikkerhed, AV, licenser, netværksløsninger, outsourcing, cloud og datacenter, print mm.
Telefon 70 20 30 50
Skriv til os her
Atea A/S
Roskildevej 325A
2630 Taastrup
Att.: Værkstedet
Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp til AV-udstyr eller videokonference.
Gå til vores fejlmeldingsportal for at fejlmelde et produkt
Har du spørgsmål eller brug for hjælp, så sidder vores supportmedarbejdere klar til at hjælpe.
Har du brug for teknisk support på dit videokonference-udstyr, kan du kontakte os på:
Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp og vejledning til vores løsninger inden for outsourcing og cloud backup.
Hvis du har adgang til vores kundeportal, kan du logge ind her:
Du kan også kontakte os på servicedesk@atea.dk
Vi yder teknisk support på alle cloud services i normal åbningstid. Teknisk support omfatter bl.a. hjælp til fejlsøgning og hjælp til brugen af softwareprodukterne.
Log ind her, hvis du har adgang til vores kundeportal:
Eller kontakt os på:
Oplys på telefon, hvis der er tale om en hastesag.
Kontakt os på mail og få hurtigt svar på dine spørgsmål i forbindelse med vCloud:
Vores døgnbemandede vagttelefon kan benyttes uden for normal åbningstid til at løse akutte problemer og hastesager. Vagttelefonen besvares kun uden for Ateas åbningstider. Bemærk at almindelig telefonsupport ikke er dækket af vagttelefonen, og vil i givet fald være en fakturerbar ydelse.
Husk vi kan altid kontaktes på 7025 2550 for at bestille en konsulent. Konsulenthjælp faktureres efter den til enhver tid gældende prisliste for konsulentydelser.
Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp til vores printløsninger.
Kontraktkunder uden automatisk bestilling har adgang til vores Click print portal
Hvis du har brug for support, er du velkommen til at kontakte os på mail: kundeservicecenteratea@atea.dk
Har du en serviceaftale med os, kan du få hjælp ved at kontakte os på mail eller telefon.
Axcess Connect er den fælles betegnelse for online løsningerne til vores samarbejdspartnere. Her kan du se status på igangværende sager hos vores Servicedesk eller detaljerede data om de enheder, som er dækket af dine serviceaftaler hos os – nemt og ligetil.
Se alle vores kompetencer inden for netværk her.
Gå til Atea Service Contract Portal >
Alle forhenværende Axcess-kunder kan få adgang til serviceportalen. Her kan du se:
Gå til forhenværende Axcess Servicedesk >
Alle kunder med en serviceaftale hos forhenværende Axcess kan få adgang til Axcess Servicedesk. Her kan du følge dine åbne incidents og se historik på afsluttede sager. Du kan læse kommentarer og statusbeskeder, finde mailhistorik, tilføje egne kommentar på sager, samt oprette nye sager, som dermed kommer direkte ind i vores sagskø.
Har du problemer med licenser, eller ønsker du at forny eller tilkøbe flere licenser, så skriv til os på license@atea.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Support ydes udelukkende til kunder, der har købt licens- eller supportaftale hos Atea. Aftalenummer skal oplyses ved al kontakt.
Atea Security Support er en dedikeret supportafdeling med dansktalende spidskompetencer, der udelukkende fokuserer på sikkerhedsløsninger fra McAfee, Symantec, og Trend Micro. Hos os får du adgang til kvalificeret teknisk support via telefon eller e-mail.
+4544787230
Atea
Att: Atea Security Support Center
Tangen 4
8200 Aarhus N
Mandag - torsdag: 8.30 - 16.30
Fredag: 08.30 - 15.30
Har du besøgt vores eShop? Du finder vores eShop her