Tilbage til Kundeservice
serviceydelser support kundeservice hardware fejlmelding reparation

Support på serviceydelser

For dig som har brug for support på vores ydelser inden for hardware, it-sikkerhed, AV, licenser, netværksløsninger, outsourcing, cloud og datacenter, print mm.

AV & videokonference

Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp til AV-udstyr eller videokonference.

 

Fejlmelding af produkter

Gå til RMA og fejlmelding for at fejlmelde et produkt.

Support

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, så sidder vores supportmedarbejdere klar til at hjælpe.

 

AV-udstyr

 

Videokonference

Har du brug for teknisk support på dit videokonference-udstyr, kan du kontakte os på:

 

Hardware service

Telefon 70 20 30 50

Skriv til os her

 

Ved reparation på værksted sendes udstyret til

Atea A/S
Roskildevej 325A
2630 Taastrup
Att.: Værkstedet

It-sikkerhed

Support ydes udelukkende til kunder, der har købt licens- eller supportaftale hos Atea. Aftalenummer skal oplyses ved al kontakt.

 

Atea Security Support er en dedikeret supportafdeling med dansktalende spidskompetencer, der udelukkende fokuserer på sikkerhedsløsninger fra McAfee, Symantec, og Trend Micro. Hos os får du adgang til kvalificeret teknisk support via telefon eller e-mail.

 

Kontaktinformation

Telefon

+4544787230

 

Email

support@sikkerhed.biz

 

Adresse

Atea

Att: Atea Security Support Center

Tangen 4

8200 Aarhus N

 

Åbningstider

Mandag - torsdag: 8.30 - 16.30

Fredag: 08.30 - 15.30

 

Licenser

Har du problemer med licenser, eller ønsker du at forny eller tilkøbe flere licenser, så skriv til os på license@atea.dk, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

 

Netværksløsninger

Har du en serviceaftale med os, kan du få hjælp ved at kontakte os på mail eller telefon.

  • Mail: dispatch@axcess.dk 
    Åbningstider: mandag - torsdag 8.30 til 16.30 og fredag 8.30 til 16.00
  • Telefon: 70 265 365
    Henvendelser besvares døgnet rundt, året rundt

Axcess Connect er den fælles betegnelse for online løsningerne til vores samarbejdspartnere. Her kan du se status på igangværende sager hos vores Servicedesk eller detaljerede data om de enheder, som er dækket af dine serviceaftaler hos os – nemt og ligetil.

Atea Service Contract Portal (Forhenværende Axcess Serviceportal)

 

Gå til Atea Service Contract Portal >

 

Alle forhenværende Axcess-kunder kan få adgang til serviceportalen. Her kan du se:

  • Oversigt over serviceaftaler og enheder
  • Oversigt over fakturerede timer og klippekort
  • Visning af tilbud, ordrer samt fakturaer
  • Online accept af tilbud
  • Eksport af oplysninger til Excel
  • PDF download af tilbud, ordrebekræftelser samt faktura 

Servicedesk

 

Gå til Servicedesk >

Alle kunder med en serviceaftale hos forhenværende Axcess kan få adgang til Servicedesk. Her kan du følge dine åbne incidents og se historik på afsluttede sager. Du kan læse kommentarer og statusbeskeder, finde mailhistorik, tilføje egne kommentar på sager, samt oprette nye sager, som dermed kommer direkte ind i vores sagskø.

 

Outsourcing & Cloud Backup

Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp og vejledning til vores løsninger inden for outsourcing og cloud backup.

Outsourcing

Hvis du har adgang til vores kundeportal, kan du logge ind her:

Du kan også kontakte os på servicedesk@atea.dk

Cloud backup

Vi yder teknisk support på alle cloud services i normal åbningstid. Teknisk support omfatter bl.a. hjælp til fejlsøgning og hjælp til brugen af softwareprodukterne.

Log ind her, hvis du har adgang til vores kundeportal:

Eller kontakt os på

Oplys på telefon, hvis der er tale om en hastesag. 

Atea vCloud support

Kontakt os på mail og få hurtigt svar på dine spørgsmål i forbindelse med vCloud:

vcloud.support@atea.dk

Vagttelefon

Vores døgnbemandede vagttelefon kan benyttes uden for normal åbningstid til at løse akutte problemer og hastesager. Vagttelefonen besvares kun uden for Ateas åbningstider. Bemærk at almindelig telefonsupport ikke er dækket af vagttelefonen, og vil i givet fald være en fakturerbar ydelse.

  • Vagttelefon 7025 2370

Konsulenthjælp

Husk vi kan altid kontaktes på 7025 2550 for at bestille en konsulent. Konsulenthjælp faktureres efter den til enhver tid gældende prisliste for konsulentydelser.

 

Print

Her kan du finde relevante informationer, hvis du har brug for hjælp til vores printløsninger.

Kontraktkunder uden automatisk bestilling har adgang til vores Click print portal

Gå til Click print portal

 

Hvis du har brug for support, er du velkommen til at kontakte os på mail: kundeservicecenteratea@atea.dk

 

Tilbage til Kundeservice
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer