Spring til indhold
Gør op med unødvendig tidsspild og fejl. Få et 100 % realtidsopdateret lager med et enkelt stykke software - det sikrer dig hurtig og sikker ekspedition til tilfredse kunder!

Kampagne tilbud

 

*All-risk forsikringen dækker udefrakommende hændelser. Onsite garanti i hele perioden på 36 måneder hvor vi skifter defekte enheder næste arbejdsdag, mandag til fredag.

 

 


Pakke: Little Beacon Lagersystem

 Består af:

  • 5 x iPhone 6s*
  • 5 x Cradle, Linea Pro LP6-PH6*

 

Pris pr. md. over 36 måneder:

4.449,- DKK

 

Spar tid og eliminér fejl

 

Little Beacons lagerløsning er udviklet med særligt henblik på at optimere og effektivisere styringen af virksomhedens lager, hvilket eliminerer tidskrævende, manuelle rutiner.

Alle lagerrutiner håndteres ved hjælp af en Apple-enhed, så medarbejderen kan udføre de daglige opgaver hurtigt og enkelt med alle relevante data lige ved hånden – uden at være bundet til pc’en på lageret.

 

Virksomheden sparer tid på såvel lager som administration, og risikoen for fejlindtastninger er minimal. Løsningen øger serviceniveauet over for kunderne, der oplever større kvalitet i forbindelse med vareforespørgsler om leverancer og leveringstider.

Modulopbygget

Løsningen er modulopbygget, hvilket betyder, at virksomheden kun behøver at investere i de moduler, der er behov for. Løsningen kan nemt udvides, i takt med at virksomheden vokser, og nye behov opstår.

100 % realtidsopdateret lager

Løsningen giver et 100 % realtidsopdateret lager. Når eksempelvis en given vare plukkes, registreres den i systemet med det samme. Det betyder, at lageret altid stemmer, og løsningen eliminerer behovet for totale statusoptællinger.

 

Løsningen betyder blandt andet:

Løsningen gør hverdagen enkel for medarbejderen, da alle relevante data er lige ved hånden.

Øget arbejdsglæde hos medarbejderen

Løsningen gør hverdagen enkel for medarbejderen, da alle relevante data er lige ved hånden. Samtidig gøres arbejdet papirløst. Data meldes direkte ind i virksomhedens eksisterende ERP-system via den håndholdte enhed ude fra lagergulvet, og medarbejderen skal hverken foretage efterbehandling eller indtastningsarbejde.

 

Da løsningen giver kontrol og overblik over lageret, kan medarbejderen give kunden mere præcise svar i forbindelse med vareforespørgsler, leveringstider med mere.

Større kundetilfredshed

Da løsningen giver kontrol og overblik over lageret, kan medarbejderen give kunden mere præcise svar i forbindelse med vareforespørgsler, leveringstider med mere. Det giver en bedre service.

Medarbejderen bruger den håndholdte enhed til sikker og hurtig varemodtagelse, lageroptælling, flytning, plukning med mere.

Hurtigere ekspedition og fuldt overblik

Medarbejderen bruger den håndholdte enhed til sikker og hurtig varemodtagelse, lageroptælling, flytning, plukning med mere. Det medfører en hurtigere ekspedition. Løsningen skaber fuld kontrol og overblik over lageret, på alle niveauer. Du får overblik over leveringstider, lagerbinding og hvilke varer du er tæt på at løbe tør for, eller har for mange af.

 

Medarbejderen scanner varerne direkte ind i systemet, så den menneskelige fejlfaktor stort set elimineres.

Fejlminimering

Medarbejderen scanner varerne direkte ind i systemet, så den menneskelige fejlfaktor stort set elimineres. Dette giver opdaterede lagerbeholdninger og tilfredse kunder. Herudover er løsningen udviklet med brugervenlighed for øje, så det næsten er umuligt at lave fejl.

Udviklet til iOS og Android enheder af Atea og Little Beacon

 

Understøtter iOS-enheder

Apple iPhone 5 og nyere, iPod touch 6. Generation, iPad samt Android enheder

 

Understøtter ERP-systemer

Microsoft Dynamics AX – alle versioner fra 3.0 og op, Microsoft NAV – 2009R2, 2015, 2016 og 2017 samt Uniconta

 

 

 

WiFi eller 4G

Lagersystemet fungerer problemfrit på både WiFi og 4G, så hvis din virksomhed ikke har trådløst netværk på lageret, løses dette nemt ved blot at køre systemet via datakort på 4G.

Løsningen leveres i samarbejde med Little Beacon