Værktøjerne i Microsoft Office 365 er altid opdaterede og løsningen indeholder både slutbrugerens værktøj som fx Outlook, og Exchange Online, som er den bagvedliggende serverinfrastruktur, som håndterer e-mail, kalender, kontaktpersoner mv.
På den måde slipper virksomheden for at drive sin egen Exchange Server infrastruktur. Det samme gælder for organisationer, som ønsker at anvende Skype for Business og SharePoint.
Hver 4. danske virksomhed oplever cyberangreb – og det giver økonomiske tab.
Med brugere som kobler på virksomhedens systemer fra eksterne lokationer og brug af IOT, er der et øget behov for et samlet overblik som integrerer ind i virksomhedens systemer, både i egne systemer, men også på tværs af andre sky tjenester som man deler sine informationer med.
Med Microsoft 365 E5 er sikkerhed ”built in i stedet for bolt on”, og giver dig et samlet overblik - i stedet for forskellige løsninger fra mange producenter.
For de fleste offentlige og private virksomheder er der fire helt grundlæggende krav til en tidssvarende værktøjskasse til medarbejderne:
Skab dokumenter
Word, Excel, PowerPoint, OneNote
Intranet, sites og indhold
OneDrive, SharePoint, Delve
Komplet løsning
Office 365 understøtter bredden af samarbejdsbehov på tværs af hele organisationen
Samlingspunkt for teamwork
Microsoft Teams
Chat, telefoni og videokonference
Skype for Business, Microsoft Teams
Integreret brugeroplevelse
Office 365 Groups og Microsoft Graph muliggør en sammenhængende samarbejdsoplevelse
Mail & netværk til vidensdeling
Outlook, Yammer
Indsigt og analyse
Power BI, MyAnalytics
Sikkerhed & Compliance
Office 365 leverer den sikkerhed, compliance og kontrolmulighed, som er påkrævet af dagens arbejdsplads
Det giver et team af både interne og eksterne personer mulighed for at organisere et samlingspunkt for arbejdet, som er fuldstændig tilpasset gruppens behov.
Teams bygger på de eksisterende, sikre og gennemtestede tjenester som SharePoint og Skype for Business, men tilbyder brugerne den moderne og integrerede oplevelse, som er ved at blive et krav fra mange medarbejdere.
De integrerede funktioner til kommunikation, deling af dokumenter og samarbejde komplementeres af muligheden for at tilføje connectors” til virksomhedens interne systemer såvel som eksterne tjenester.
Tilføj fx en connector til CRM-systemer, supportløsningen eller måske til Twitter, så marketingafdelingen kan se, hvornår virksomheden bliver nævnt på det sociale medie.
Mobilitet betyder muligheden for at arbejde - og samarbejde - uafhængigt af tid og sted. Tjenesterne i Office 365 er naturligvis tilgængelige via Office-pakken til PC og Mac.
Der er også Apps til iPhone, iPad og Android til langt de fleste tjenester, og er medarbejderen på farten uden sig egen enhed, kan alle tjenesterne tilgås sikkert via browseren. Anvendelsen af SharePoint og OneDrive sørger for, at brugeren altid har sikker adgang til sine data.
Book din egen 'Discover Workshop' og kick-start dine modern workplace-skills. Vi demonstrerer, hvordan du kan effektivisere dine arbejdsgange, styrke samarbejdet og øge produktiviteten internt. Der vil også være sikkerhed på agendaen, og du vil bl.a. få en oplevelse af, hvordan Microsofts løsninger bidrager til højere sikkerhed for hele din organisation.