Tilbage til Små og mellemstore virksomheder
mobile medarbejdere små og mellemstore virksomheder Digital arbejdsplads

Arbejdstelefoner til fast lav pris per måned

Vi ved, at en arbejdstelefon er en vital del af dine medarbejderes hverdag, og at mobilitet er meget mere end smartphones, abonnementer og dækning.

Tilpas løsning og løbetid efter din virksomhed

 

Apple eller Samsung arbejdstelefoner til små og mellemstore virksomheder fra 113,- pr. måned

Atea Smartphone består af 5 elementer

Swap Service

Swap Service

Gratis udlånstelefon i hele reparations-perioden - allerede næste arbejdsdag.

gør det, du er bedst til

Gør det, du er god til

Fokuser på din kerneforretning, så varetager vi dine mobile enheder.

Brugersupport

Brugersupport

Slutbruger-support med direkte adgang til vores kompetente medarbejdere.

Forlænget garanti

Forlænget garanti

All Risk-forsikring samt udvidet garanti ud over den, producenten tilbyder.

device management

Device Management

Kontrol, sikkerhed og app-styring over alle enheder.

Hvorfor købe arbejdstelefoner hos Atea?

Atea Smartphone-konceptet består af en samling nøje udvalgte tjenester, som sikrer, at oplevelsen for både dine medarbejdere og it-afdelingen er optimal.

Tjenesten omfatter telefoner, support, levering, lagerstyring, lifecycle management og opretholdelse af en god klientsikkerhed - alt sammen til en fast månedlig ydelse. Derudover øger tjenesten virksomhedens datasikkerhed på brugerniveau, og smartphones får samme status som andre klienter.

Alt dette kan vi tilbyde, fordi vi er markedsledende inden for it-løsninger, som favner både hardware, software og services. Desuden samarbejder vi med verdens førende producenter inden for smartphones og mobility software. Konceptet bygger på bestilling af minimum 10 enheder samt positiv kreditvurdering. Konceptet gælder ikke for Education kunder.

 

Du bruger din mobil på samme måde som en computer. Derfor bør den forvaltes på samme måde.

Hvad er fordelene ved Atea Smartphone?

Hvad er fordelene ved Atea Smartphone?

  • Du bliver mere mobil
  • Du får mere effektive medarbejdere
  • Du minimerer besværet i forbindelse med vedligeholdelse
  • Du oplever ingen uforudsete udgifter
  • Vigtigst af alt: En Atea Smartphone-løsning betyder, at virksomhedens kernekompetencer kommer i fokus, mens vi sørger for håndteringen af jeres arbejdstelefoner.

 

Swap-service og brugersupport

 

– en smartere måde at have arbejdstelefon på

Vores swap-service betyder, at mens ødelagte enheder bliver repareret, får I stillet en lånetelefon til rådighed – allerede næste arbejdsdag. Konceptet er så ligetil, at din virksomhed kan fokusere på kerneforretningen, mens vi varetager supporten.

 

Vores swap-service betyder, at mens ødelagte enheder bliver repareret, får I stillet en lånetelefon til rådighed – allerede næste arbejdsdag.

Nem mobiladministration med IBM MaaS360 Essentials Suite (SaaS)

 

Device Management gør det nemt at styre indholdet og sikkerheden på de arbejdstelefoner, dine medarbejdere bærer rundt på. Det sker via en enkel og effektiv administration af jeres mobile enheder.

 

 

  • Overblik over jeres mobile enheder
  • Simpel brugerplatform
  • Hurtig genetablering af stjålne eller tabte enheder
  • Udrul og kontroller apps til brugerne
  • Datasletning Remote Wipe (fx ved tyveri)

Få optimal udnyttelse af jeres arbejdstelefoner

Skab overblik, kontrol og administration af de risici og omkostninger, der er forbundet med jeres arbejdstelefoner. Ved at anvende Atea Asset Management, vil du nemt og hurtigt få det fulde overblik over dine aktiver.

Systemet forenkler den administrative arbejdsbyrde ved at frigøre tid vedrørende aktivernes livscyklus. Systemet kan bygges op, så det passer til dine behov og ønsker ved at tilføje analyser og brugerspecifikke rapporter.

 

Læs her om Atea Asset Management System.

Få optimal udnyttelse af jeres arbejdstelefoner

Atea Smartphone på Apple og Samsung

Atea Smartphone på Apple

Vi er både Apple-autoriseret forhandler, enterprise partner, servicepartner, DEP partner, uddannelsespartner og systemintegrator. Vi forhandler alle Apple-produkter lige fra iPhone, iPads og Macs til gældende Apple-tilbehør og kompatibelt tilbehør fra tredjepartsproducenter. Desuden tilbyder vi en række fordelagtige Apple-services herunder fx AppleCare Protection Plan.

Som både strategisk rådgivningspartner og teknisk partner kan vi tilbyde rådgivende service i forbindelse med Apple-produkter og -løsninger samt hjælpe med support og implementering af Apple-produkter. 

Læs alt om vores Apple-produkter og services her

 

Atea er Samsung KNOX-partner

Samsung KNOX indeholder en række fordele, som din virksomhed kan drage fordel af. Blandt andet betyder vores Samsung Knox Mobile Enrollment model, at de leverede enheder - allerede inden de pakkes ud af emballagen - teknisk er forberedt til at blive meldt ind i et EMM / MDM system.

Vi er konkurrencedygtige på markedet, idet vi kan tilbyde alle de kompetencer og komponenter, der skal til, for at du er sikret en professionel og effektiv leverance samt igangsættelse af Samsung KNOX.

Læs om automatisk klargøring af smartphones med Samsung KNOX

 

Tilbage til Små og mellemstore virksomheder
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer