Spring til indhold

Mobiltelefoni til fast lav pris per måned

Medarbejder-mobilitet med de rigtige digitale arbejdsredskaber er kernen i medarbejdertilfredshed, agilitet og produktivitet. Effektiv mobilitet kræver en samlet it-løsning, der skaber overblik og håndteres hele vejen rundt. Vi tilpasser løsning og løbetid til din virksomhed .

Atea Smartphone - fleksible løsninger tilpasset dine behov

 

Klargøring og konfiguration

Vi sikrer, at dine virksomhedsindstillinger automatisk bliver udrullet til alle enheder. Derudover sørger vi for, at vi kan tracke enhederne i resten af produktets levetid.

 

 

 

Asset Management

Vores Asset Management Portal indsamler data fra vores ERP-system med daglig dataimport. Det giver dig et altid opdateret overblik over aktiverne for dine brugere.

 

 

All-risk forsikring

Vi sikrer dig maksimal budgetsikkerhed i perioden. Derfor er der altid en all-risk forsikring - uden selvrisiko – tilknyttet, hvis uheldet er ude, og der sker skader på enhederne.

 

 

 

Lånepulje

For at minimere nedetid, tilbyder vi at placere en udskiftningspulje af enheder centralt hos dig. Du bestemmer selv om puljen skal bestå af nye eller brugte enheder.

 

 

Returoption

Forlader en medarbejder virksomheden, får han/hun tilbud om at købe enheden til gældende markedsværdi. For ikke købte enheder refunderes den resterende betaling.

 

 

 

Governance

Afhængigt af din aftale kan vi tilknytte en Service Delivery Manager, der justerer hver leverance og sikrer, at alle SLA’er bliver overholdt i hele aftaleperioden.

 

 

ordreprotal

Ordreportal

Med vores dedikerede ordreportal kan du afgive bestillinger 24/7. Du bestemmer også selv om den enkelte bruger kan afgive bestillinger på prædefinerede enheder.

 

 

 

End-of-Life håndtering

Når aftaleperioden ophører, kan du enten vælge at returnere udstyret eller at frikøbe enhederne. Returnerede enheder håndterer vi både miljø- og GDPR-mæssigt forsvarligt.

 

 

 

 

 

Hvorfor købe arbejdstelefoner hos Atea?

 

Atea Smartphone-konceptet består af en samling nøje udvalgte tjenester, som sikrer, at oplevelsen for både dine medarbejdere og it-afdelingen er optimal.

Tjenesten omfatter mobiltelefoner, tilbehør, support, levering, lagerstyring, lifecycle management og opretholdelse af en god klientsikkerhed - alt sammen til en fast månedlig ydelse. Derudover øger tjenesten virksomhedens datasikkerhed på brugerniveau, og smartphones får samme status som andre klienter.

Alt dette kan vi tilbyde, fordi vi er markedsledende inden for it-løsninger, som favner både hardware, software og services. Desuden samarbejder vi med verdens førende producenter inden for smartphones og mobility software. Konceptet bygger på bestilling af minimum 10 enheder samt positiv kreditvurdering. Konceptet gælder ikke for Education kunder.

 

Du bruger din mobil på samme måde som en computer. Derfor bør den forvaltes på samme måde.

 

Hvad er fordelene ved Atea Smartphone?

 

  • En Atea Smartphone-løsning betyder, at virksomhedens kernekompetencer kommer i fokus, mens vi sørger for håndteringen hele vejen rundt af jeres arbejdstelefoner
  • Du giver medarbejderne mulighed for at arbejde på de nyeste digitale enheder
  • Du får mere effektive medarbejdere
  • Du minimerer besværet i forbindelse med vedligeholdelse
  • 100% styr på TCO - du oplever ingen uforudsete udgifter
  • Atea giver dig bedst mulige grundlag til at håndtere GDPR

 

Swap-service og brugersupport

 

– en smartere måde at have arbejdstelefon på

Vores swap-service betyder, at mens ødelagte enheder bliver repareret, får I stillet en lånetelefon til rådighed – allerede næste arbejdsdag. Konceptet er så ligetil, at din virksomhed kan fokusere på kerneforretningen, mens vi varetager supporten.

 

Nem mobiladministration med IBM MaaS360 Essentials Suite (SaaS)

 

Device Management gør det nemt at styre indholdet og sikkerheden på de arbejdstelefoner, dine medarbejdere bærer rundt på. Det sker via en enkel og effektiv administration af jeres mobile enheder.

 

 

  • Overblik over jeres mobile enheder
  • Simpel brugerplatform
  • Hurtig genetablering af stjålne eller tabte enheder
  • Udrul og kontroller apps til brugerne
  • Datasletning Remote Wipe (fx ved tyveri)

Få optimal udnyttelse af jeres arbejdstelefoner

 

Skab overblik, kontrol og administration af de risici og omkostninger, der er forbundet med jeres arbejdstelefoner. Ved at anvende Atea Asset Management, vil du nemt og hurtigt få det fulde overblik over dine aktiver.

Systemet forenkler den administrative arbejdsbyrde ved at frigøre tid vedrørende aktivernes livscyklus. Systemet kan bygges op, så det passer til dine behov og ønsker ved at tilføje analyser og brugerspecifikke rapporter.

 

Læs her om Atea Asset Management System.

Atea Smartphone på Apple og Samsung

 

Atea Smartphone på Apple

Vi forhandler alle Apple-produkter lige fra iPhone, iPads og Macs til gældende Apple-tilbehør og kompatibelt tilbehør fra tredjepartsproducenter. Desuden tilbyder vi en række fordelagtige Apple-services herunder fx AppleCare Protection Plan.

Som både strategisk rådgivningspartner og teknisk partner kan vi tilbyde rådgivende service i forbindelse med Apple-produkter og -løsninger samt hjælpe med support og implementering af Apple-produkter. 

Læs alt om vores Apple-produkter og services her

 

 

Atea er Samsung KNOX-partner

Samsung KNOX indeholder en række fordele, som din virksomhed kan drage fordel af. Blandt andet betyder vores Samsung Knox Mobile Enrollment model, at de leverede enheder - allerede inden de pakkes ud af emballagen - teknisk er forberedt til at blive meldt ind i et EMM / MDM system.

Vi er konkurrencedygtige på markedet, idet vi kan tilbyde alle de kompetencer og komponenter, der skal til, for at du er sikret en professionel og effektiv leverance samt igangsættelse af Samsung KNOX.

Læs om automatisk klargøring af smartphones med Samsung KNOX