Sikring af data har aldrig været vigtigere. Derfor er backup af data din 'last line of defence'. En velfungerende backup-løsning imødegår både truslerne fra ransomware og datatab, samtidig med at forretningens krav om tårnhøj oppetid bliver tilgodeset.
Men it-landskabet er komplekst. Dine data kan sagtens befinde sig på en lang række lokationer og platforme - fra on-prem servere til cloud-udbydere såsom Amazon, Azure, Google, Microsoft 365 etc. De fleste virksomheder skal derfor holde tungen lige i munden, for hvilke data bliver der egentlig taget backup af og hvornår?
”I langt de fleste tilfælde er Cloud Providers ikke forpligtet til at genskabe din data.”
Hos Atea benytter vi kun løsninger fra vores strategiske partnere, og her er vores krav til dem høje. Det betyder, at du hos os altid kan finde de nyeste funktioner, højeste sikkerhed og bedste markedsvilkår.
Dagligt beskytter vi langt over 40.000 klienter med samlet over 200 petabyte data - hvilket også gør os til Nordens største backup-leverandør.
Skal vi varetage din data-backup?
Atea Backup koncepter & Services
Se vores video om hvorfor din backup-strategi er din last line of defence
Hvorfor vælge Atea som din backup-partner?
Nordens største backup-udbyder
Ingen løsning er for stor, ingen løsning er for lille
Stor teknologisk kompatibilitet
Dansk support og beredskab tilgængelig 24/7
Over 30 dedikerede specialister i DK på backup alene.
Høj ISO og revisionsgodkendelse
Certificeret konsulentassistance
For at sikre dig den bedst mulige løsning, tilbyder Atea dedikerede og certificerede konsulenter, der er dybt specialiserede og meget erfarne i implementering, test og opbygningen af backup- og recovery-strategier.
- Onsite implementering af nye kunder og installationer
- Løbende udvidelser eller opdateringer af strategien
- Validering og dokumentation af gældende opsætning
- Hjælp til afvikling af komplette system restore tests
Daglig driftsstøtte og 24/7 support
Backup-servicen giver dig fuld adgang til at udnytte de mange rapporteringsfaciliteter, som er indbygget i softwaren. Til forenklet overvågning, leverer Atea ligeledes adgang til vores egenudviklede Backup Service Webportal, der giver et simplificeret grafisk overblik af det gældende serviceniveau.
Som en vigtig del af servicen fortager Ateas driftsstøttepersonale en daglig gennemgang af alle backup- og synkroniseringsjob. Såfremt fejl observeres, tager vi på eget initiativ direkte kontakt til dig for at assistere med fejlsøgning og korrektion. Yderligere sidder vi naturligvis også altid klar til at levere generel support via både email og telefon, samt hjælper med kritiske restores 24/7 uden ekstra beregning.
Vores udvalgte backup-partnere