Customer Success Manager

Customer Succes Management (CSM) er et område i rivende udvikling, og nu har du chancen for at komme med på Ateas ”winning team” i Customer Experience (CX). Vil du være med til at gøre en forskel og sikre Ateas kunders succes og fremdrift, og samtidigt sætte dit aftryk på den videre udvikling af Ateas CX forretning? Vi søger en erfaren Customer Success Manager, der brænder for at hjælpe kunderne med at få det optimale ud af de løsninger og produkter, de allerede har købt hos Atea, og derved skabe mulighed for mere forretning. Har du erfaring med at optræde som kundernes eksterne ”Trusted Advisor”, der rådgiver og driver kundens forretningsudvikling, og samtidig evner at hjælpe dine samarbejdspartnere, både eksternt og internt med at udvikle nye ideer og arbejdsmetoder? – Så er det dig vi gerne vil tale med.

Ballerup
2020-11-12

 

Få succes som CSM hos Nordens største leverandør af it-infrastruktur

Din primære opgave er at drive Customer Success hos en række navngivne store og mellemstore kunder i første omgang primært på løsninger fra Cisco. Du skal kunne begå dig både på CXO niveau, i kundens IT afdeling og i kundens forretningsenheder, og skal have en blanding af kommerciel og teknisk indsigt, gerne krydret med forståelse for projektledelse.

 

Customer Experience er en del af Ateas Shared Services division, og vores funktion er at støtte vores salgssegmenter.

Customer Experience afdelingen er i sin nuværende form etableret i marts 2020, men vi har arbejdet området siden 2017 og har herved stor erfaring og viden indenfor området Customer Success og adoption.

Vi har mærker en eksplosiv interesse for og vækst i vores ydelser. CX er blevet et vitalt område for Atea allerede nu, en interesse der kun vil bliver større i fremtiden i takt med at flere og flere af vores ydelser bliver abonnements- og forbrugsafhængíge samt løsningerne bliver mere og mere software drevet.  

 

Du vil få et tæt samarbejde med vores salgsdivisioner samt vores konsulenter, og du vil blive ansvarlig for at støtte salg i vores Go-to-Market på CX ydelser, samt at sikre at CX bliver involveret i alle Cisco salg og leverancer. Din primære rolle bliver dog ude hos kunderne, hvor du skal sikre kontinuerlig fremdrift i kundes livscyklus på den solgte løsning. Dette sker via barrier management, afholdelse og facilitering af workshops og adoption ydelser samt afholdelse af QSR møder med dine kunder

Derudover bliver du en vigtig spiller i den fortsatte udvikling af vores CX ydelser både med ideer til nye workshops på eksisterende teknologier, samt på udvikling af ydelser på nye Cisco teknologier.

Vores Cisco CX arbejde er unikt og bland de mest avancerede og udviklede i verden og vi har stor taletid hos Cisco, hvilket gør at du altid kan være på forkant og have indflydelse på områder, der kan have betydning for hele Ateas Cisco forretning.

Vi har brug for en karismatisk og erfaren Customer Success Manager, der kan bidrage til væksten af dette område hos Atea og som hellere vil være med til at skrive ”Atea CX bogen end blot at læse den”.

 

Dine primære opgaver er

  • At drive Customer Success hos et antal navngivne kunder
  • At samarbejde med Salg for at sikre værdirealisering på den allerede solgte løsning.
  • At samarbejde med de øvrige CSM’er  og CX teamet om best practice og udvikling af Ateas CSM & Adoption tilbud på Cisco CX området
  • At arbejde målrettet på at blive kundernes ”Trusted Advisor” bl.a. via QSR og KPI styring
  • At sørge for at Atea CX er involveret på alle Cisco løsninger med vores ydelser
  • At være synkroniseret med Cisco omkring produkter, udvikling og fremtidige fokusområder
  • At deltage i udvikling af afdelingen, vores ydelser og indtjeningsmuligheder
  • På sigt at kunne afholde workshops hos kunderne indenfor Change Management
  • At gøre gentegning af services og abonnementer til en formssag, da kunderne er bevidste om, at løsningerne fra Atea er uundværlige i deres forretning
  • At forstå og bidrage til forretningsudvikling hos kunden gennem forståelse af deres forretning og processer

 

Om dig

  • Du er erfaren Customer Success Manager
  • Du er god til at lytte, drage konklusioner, se muligheder og rådgive på baggrund af det, du har hørt
  • Du er sikker og klar i din rådgivning og tager gerne ansvar for at drive både kunder og Atea team
  • Du har forståelse for projektledelse og styring af projekter generelt
  • Du er vant til at kommunikere på alle niveauer i kundens organisation
  • Du skaber fremdrift og resultater, samtidig med at du skaber tillid hos kunder og kolleger
  • Du forstår kundernes behov og udviklingspotentiale, og er ikke bange for at udfordre det bestående
  • Du er en dygtig kommunikator - både mundtligt og skriftligt på alle niveauer i kundens organisation
  • Du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt uden at være ”lonely wolf”
  • Du har en kommerciel baggrund kombineret med tilstrækkelig teknisk forståelse og interesse for IT
  • Du begår dig hjemmevant på både dansk og engelsk i skrift og tale

 

Vil du bygge Danmark med it?

For at kunne skabe en it-infrastruktur i verdensklasse, skal Atea være det naturlige valg, hvor du som medarbejder udvikler dig sammen med branchens mest kompetente og engagerede kolleger– vi kalder det The Place To Be. Det bliver vi ikke, fordi vi er Nordens største it-leverandør, men fordi vi er begejstrede for den forskel, vi sammen kan gøre med it. Vi tilbyder høj faglig udvikling og en uformel kultur, hvor du kan arbejde selvstændigt med frie rammer og masser af albuerum. Derfor skal du have lyst til at gribe det ansvar, du får fra dag ét.

 

Vi håber, du vil være med?

 

Ansættelsestidspunkt

1. januar 2021 (eller tidligst muligt derefter)

 

Ansættelsessted

Ballerup

 

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Customer Experience Executive. Lars Barenkopf, på telefon 30781233.

 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV senest den 12. november 2020. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtaler og forbeholder os rette til at lukke for ansøgninger når vi har fundet den rette kandidat.

 

Vi ser frem til at høre fra dig! 

 

Atea er Danmarks foretrukne leverandør af it-infrastruktur. Med professionelle, kvalitetsbevidste og kompetente medarbejdere bistår vi vores kunder med værdiskabende it-løsninger. I Danmark beskæftiger Atea næsten 1500 medarbejdere, og har en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele landet. Som en del af Atea koncernen er vi repræsenteret i hele Norden og Baltikum. Atea koncernen er noteret på Oslo Børs.

 

 

 

Ballerup
2020-11-12
Tilbage til Karriere
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer