En position, der er opnået gennem levering af service- og supportydelser til en lang række kunder i mere end 30 år. Vi har mere end 400 it-konsulenter, der arbejder over hele landet med levering af alle typer af service- og supportydelser.
Vi tilbyder teknisk service hele døgnet 365 dage om året, med reaktionstider helt ned til 2 timer. Vi tilbyder adskillige enkeltstående service- og supportydelser og et antal pakkeløsninger, der gør det nemt og overskueligt for dig at sikre en stabil it-drift.
Desuden tilbyder vi ad-hoc services som fx afhjælpning ved spidsbelastninger, levering af særlige kompetencer, assistance ved flytteprojekter eller opgraderings- og ændringsopgaver samt ferieafløsning.
Vi uddanner kontinuerligt vores medarbejdere, og sørger for at vi er opdateret med relevante certificeringer fra de respektive producenter, så service-kvaliteten altid er så høj som muligt.
Vores it-administration-team binder vores it-installation, it-drift og it-service leverancer sammen. It-administration sikrer, at den daglige styring og håndtering af opgaver udføres på fornuftig og tilfredsstillende vis.
Servicecenteret er der, hvor vi modtager dig som kunde. Vi følger dig gennem hele sagsforløbet frem til sagen er afsluttet. Årligt modtager vi over 25.000 telefonkald, ca. 75.000 mails og over 10.000 henvendelser via web. Så vi er dagligt i tæt kontakt med vores kunder.
I logistikcenteret håndterer vi alle forsendelser og reservedele. Vi sender over 400 reservedele om dagen til vores mere end 80 servicestationer. Desuden søger vi for, at have de dele på lager, der skal bruges - uanset hvor i landet det er.
Vi sørger desuden for, at du får den rigtige løsning og binder vores leverancer sammen til én samlet service.
It-drift teamet i Atea er en af Danmarks førende leverandører af it-driftsydelser. En position der er opnået gennem levering af driftsydelser til en lang række kunder i mere end 30 år. Vi kan derfor tilbyde dig en yderst fleksibel, kvalificeret og ikke mindst effektiv service.
Vi håndterer slutbrugerenheder som pc’er, printere, tablets, mobiler mm., og vi kan tilbyde at overtage service og administration af dine enheder helt eller delvist.
Samtidig kan vores Service Delivery Managers sikre, at vi lever op til de aftalte forventninger. Alle ydelser kan desuden finansieres. Læs mere om finansiering her.
I alle vores ydelser har vi fokus på at skabe større tilgængelighed i systemerne, større udnyttelsesgrad og arbejdsglæde samt naturligvis øget effektivitet for dig og dine forretningsområder.
Vi er med 170 medarbejdere én af Danmarks førende leverandører af netværkskabling-, audio video-, videokonference- og sikringsinstallationer. Samtidig er vi førende på opbygning og installation af serverrumsløsninger.
Vi leverer komplette og dokumenterede løsninger 100% tilpasset dine behov. Vi sammenholder dine ønsker og behov, hvorefter vi udarbejder og implementerer en komplet løsning til dig uafhængig af kompleksitet.
Således kan vi hjælpe dig med alt lige fra kablede og trådløse netværksløsninger, serverrumsdesign med racks, køling, nødstrøm og generatorer, sikringsløsninger med videoovervågning og adgangskontrol, til audio video og videokonferenceinstallationer med betjeningssystemer og lyd.
Med lidt over 100 teknikere og it-konsulenter er vores IT Service team Danmarks førende leverandør af it-serviceydelser.
Vi tilbyder fleksible og effektive services inden for specifikke brancher og forretningsområder. Vi servicerer alt tænkelig it-udstyr lige fra simple printere til komplekse high-end løsninger på såvel hardware som software.
Det brede spænd i vores services betyder, at vi kan servicere mange forskellige brancher og forretningsområder. Det gør os i stand til at at skræddersy løsninger til sig, som matcher dine behov 100%.
Vores geografiske infrastruktur og kvalitetsdrevne leveranceprocesser kombineret med yderst kompetente og autoriserede medarbejdere betyder, at vi kan tegne servicekontrakter på udstyr og løsninger med reaktionstider på helt ned til to timer alle ugens dage hele året rundt.
Vores produktportefølje indeholder adskillige enkeltstående service- og supportydelser.
Desuden tilbyder vi forskellige ad-hoc services som fx afhjælpning ved spidsbelastninger, levering af særlige kompetencer, assistance ved flytteprojekter eller opgraderings- og ændringsopgaver samt ferieafløsning.
Vi kan også skræddersy en pakkeløsning for at gøre det nemt og overskueligt for jer at sikre en stabil it-drift: