
Værdiskabende medarbejdere er ikke en selvfølge ...
Alt for mange danske virksomheder får ikke den ønskede værdi ud af deres pc’er, tablets eller smartphones. I stedet bliver en stor del af enhedernes levetid brugt på nedetid, manuelle opdateringer og administrationstung vedligeholdelse, der stjæler kostbar produktionstid fra medarbejderne. På den lange bane går det ud over både medarbejdertilfredsheden og produktiviteten.
Hos Atea har vi en klar målsætning om, at vores serviceydelser - på tværs af platforme og enheder - skal give dine medarbejdere frihed og overskud til at fokusere 100% på kerneopgaverne. Når hardware og software spiller sammen følger øget medarbejdertilfredshed og motivation lige efter. Det er, mener vi, nogle af de vigtigste parametre i bestræbelserne på at fastholde og tiltrække virksomhedens vigtigste ressource, medarbejderne.
Vi gør det komplekse simpelt
I kraft af vores 360 graders kompetencer og erfaring med håndtering af vore kunders hardware i hele produktets levetid simplificerer vi din virksomheds digitale setup på tværs af alle platforme og brands – fra indkøb og hurtig ibrugtagning til kontinuerlig drift og miljøvenlig bortskaffelse. Vi sørger for alle led i processen, således at dine medarbejdere i stedet kan bruge tid på det, der skaber værdi.
Bestil
Vores online ordreportal har åbent 24/7 – bestil nyt it-udstyr på virksomheds- eller brugerniveau
Tag i brug
Vi sikrer optimale brugeroplevelser og drift af pc´er, tablets og smartphones i hele produktlevetiden
Udskift
Alle devices indgår i en livscyklus. Derfor har dine medarbejdere altid mulighed for at skifte til nyt
Genbrug
Bæredygtig livscyklus for it-udstyr giver besparelse i naturressourcer og energiforbrug
Hardware strategi
- Simpel og standardiseret bestillingsmetode
- Klart overblik over alle produkter i hele livscyklus
- Nemmere ved at adaptere mere avanceret udstyr
Styr på omkostninger
- Fast prismodel per enhed per måned
- Ingen upfront betaling
- Lav total cost of ownership
Én service leverandør
- En enkelt partner til hele løsningen
- Kontrol over livscyklus
- Ingen nedetid da produkterne er dækket og service ydes af leverandør
Miljø
- Struktureret proces for returnering af brugte produkter
- Gensalg af funktionsdygtige produkter
- Genbrug af dele fra ikke funktionsdygtige produkter
- Dokumenteret CO2 reduktion på returnerede produkter
Atea Device Lifecycle Management
Få plads til forskellighed!
Bruger du din telefon på nøjagtig samme måde som din kollega? Nej, vel!
Netop derfor tilbyder Atea Lifecycle Management individuelle devices, der præcist afspejler forskellige jobfunktioner og behov – alt sammen til en fast pris pr. device pr. måned inklusive services.
Drukner it-afdelingens arbejdsglæde i driftstung administration og servicering...?
Hos Atea kender vi it-udfordringerne hos små- og mellemstore virksomheder. Den tid it-afdelingen bruger på drift af computere, bliver 1:1 taget fra virksomhedens produktudvikling, som er langt det vigtigste konkurrenceparameter.
Med koncepterne Atea Laptop og Atea Smartphone eller vores fleksible møderumsløsninger kan du frigøre it-afdelingen for den tidskrævende håndtering af arbejdsredskaber – fra bestilling og levering, til klargøring af software, antivirus-pakker, løbende servicering og backup.