Spring til indhold

02.06 Standardsoftware er et dynamisk indkøbssystem, hvor du kan købe software og ydelser relateret til den købte software.

Om aftalen​​

På SKI-aftalen kan du både gentegne dine eksisterende licenser og indgå vedligeholdsaftaler på software, som du har i forvejen. Derudover kan du købe ny software. ​​

Du kan købe alle typer af løsninger, dvs. både on-premise løsninger og cloudbaserede løsninger i systemet.

 

Læs vores inspirationskatalog her

Derfor skal du vælge Atea som samarbejdspartner​

 

Væg til væg rådgivning

Modtag rådgivning, der sikrer det rigtige fra leverance og sikkerhed med vores erfarne licensrådgivere.

 

Totalleverandør til dit behov 

I både licenser indenfor kategori 1 og 2  kan vi dække hele processen fra løsningsidentifikation til effektiv implementering.

 

Den rette SKI ekspertise

Med vores SKI-kompetencer kan du få adgang til specialiseret rådgivning og samarbejdsstyring.

Med et dynamisk indkøbssystem kan Atea tilbyde dig den løsning, der matcher bedst dine krav baseret på vores brede udvalg.

Sådan fungerer et dynamisk indkøbssystem

Systemet har to kategorier, hvor du kan købe software og ydelser. Evalueringen af indkøb varierer afhængigt af kategorien.

Kategori 1: Brug denne kategori, når du kun skal vurdere pris, f.eks. ved fornyelse af eksisterende softwareaftaler.

Kategori 2: Brug denne kategori, når du skal vurdere både pris og kvalitet, f.eks. ved indkøb af helt nye softwareløsninger.

Brug af aftalen​

SKI tilbyder SKI-tool, kontraktskabeloner og støttedokumenter til dine indkøb i systemet. Du kan tilpasse dem efter behov eller bruge dem som de er. 


Sortiment

I begge kategorier i det dynamiske indkøbssystem kan du købe software og ydelser inden for nedenstående 5 ydelsesområder:

  • Standardsoftware
  • Support- og vedligeholdsaftaler
  • Installation, implementering og konfiguration
  • Undervisning relateret til software
  • Rådgivning relateret til software


Kontakt

Vi yder altid fuld support via email på license@atea.dk.

Du kan foretage indkøb af software inden forfølgende områder:

  • ApplicationInfrastructureand Middleware​
  • Application Development
  • Customer Experience and Relationship​ Management (CRM)​
  • Enterprise Resource Planning (ERP)
  • Supply Chain Management (SCM)
  • Project and Portfolio Management
  • E-mail and Authoring
  • Content Services
  • IT Operations
  • Operating Systems
  • Storage Management
  • VirtualizationInfrastructure
  • Security
  • Data Management
  • Analytics and Business Intelligence
  • Other Application Software (Collaboration​ Services, Enterprise IM og Web Conferencing)​
  • OtherInfrastructure Software

SKI 50.49: Standard Software: Microsoft​

Aftalen giver dig mulighed for at købe eller forny Microsoft-softwarelicenser via SKI's dynamiske indkøbssystem 02.06 Standard Software.​​

Aftalen er kun tilgængelig for de kommuner og regioner, der har tilsluttet sig i den relevante tilslutningsperiode.