Nyhed12-11-2018

VMware tildeler Atea fornem pris

Ved VMwares nordiske partnerevent under VMworld, blev Atea i går udnævnt til Nordic NSX Partner of the Year for arbejdet med at forankre VMwares netværks- og  sikkerhedsløsning NSX internt i organisationen og hos kunderne.

VMwares store konference VMworld afholdes netop nu i Barcelona og under deres nordiske partnerevent, blev prisen som Nordic NSX Partner of the Year uddelt til Atea for it-virksomhedens særlige indsats på sikkerhedsområdet med VMwares sikkerhedsløsning NSX.

”Ateas målrettede arbejde med it-sikkerhed har betydet, at mange danske kunder har fået øjnene op for fordelene med VMware NSX. Vi sætter stor pris på vores samarbejde og partnerskab med Atea, der virkelig har formået at udvikle markedet og skabe interesse hos kunderne,” siger Lars-Bo Klausen, der er Country Manager hos VMware Danmark.

Øget fokus på it-sikkerhed

It-sikkerhed er i øjeblikket på alles læber, og Atea har investeret markant på området. Med VMwares populære NSX løsning kan kunder virtualisere netværkskomponenter i datacentret og ved hjælp af mikrosegmentering beskytte datacenteret endnu bedre.

Hos Atea er man stolt over udnævnelsen og glæder sig over det succesfulde arbejde med NSX, der også har resulteret i opgradering af interne certificeringer på VMwares produktportefølje.

”Det er en stor ære at modtage prisen som Nordic NSX Partner of the Year. Vi har det seneste år oplevet stor interesse hos kunderne for netop NSX og har haft flere fuldt bookede seminarer på området. VMwares anerkendelse af vores indsats er et flot skulderklap til vores samarbejde og kompetencer inden for softwaredefinerede datacentre og netværk,” siger Kenneth Schwartz, Director for Concept Management, Network & Security hos Atea.

I alt blev ni priser uddelt på VMwares nordiske partnerevent, der hyldede VMwares strategiske partnerskaber.

• NSX er VMwares sikkerhedsløsning til virtuelle netværk og mikrosegmentering
  • Det er første gang, at Atea vinder prisen som Nordic NSX Partner of the Year