Nyhed08-11-2019

Atea hædres ved Cisco Partner Summit

Ved det årlige Cisco Partner Summit i Las Vegas modtog Atea stor anerkendelse og vender hjem til Danmark med fire awards i bagagen.

Hvert år afholdes Cisco Partner Summit, hvor der uddeles priser til virksomhedens bedste strategiske partnere. I år blev konferencen afholdt i Las Vegas, og her blev Atea hædret med følgende priser:

Priser til Atea Danmark:

• Årets partner på Public Sector 2019
  • Årets partner på Meraki 2019
  • Årets partner på Enterprise Networking 2019

Priser til Atea Group:

• Årets EMEAR-partner på Architectural Excellence: Enterprise Networks 2019

Atea har været Cisco Guldpartner i mere end 15 år og er tilmed Nordens største af slagsen. Hver dag arbejder vi målrettet med at levere de mest innovative og banebrydende Cisco-løsninger inden for netværk, collaboration, datacenter og sikkerhed til danske virksomheder.

”Vi er naturligvis meget stolte over at modtage disse priser og værdsætter den store anerkendelse, det indebærer. Cisco er en vigtig strategisk partner for Atea, og det gode samarbejde spiller en stor rolle i forhold til vores ambition om at være den stærkeste leverandør af it-infrastruktur i Danmark og Norden,” siger Morten Felding, administrerende direktør i Atea.

Atea har i øjeblikket 80 Cisco-certificerede konsulenter med flere end 240 Cisco-certificeringer tilsammen.