Nyhed15-09-2023

Atea opnår sjælden MSC i Cloud Management and Automation fra VMware

Det er med stolthed vi kan fortælle, at Atea netop har opnået en Master Services kompetence (MSC) i Cloud Management and Automation (CMA) fra VMware. Det er en præstation af ekstraordinære dimensioner, da vi er de eneste i Danmark, der har gennemført denne krævende uddannelse og certificering.

MSC’en på Cloud Management and Automation er en elitecertificering, der demonstrerer en enestående ekspertise inden for VMware cloud management og automationsløsninger, og indebærer en dyb forståelse for cloud management designprincipper, metoder og best practice.

Ateas team omkring certificeringen har opnået avancerede tekniske certificeringer, der er valideret af VMware og anerkendt på højt niveau, og vi har demonstreret Ateas evne til at håndtere succesfulde projekter ved at levere tre kundereferencer på nyligt afsluttede projekter. Det viser Ateas evne til at omsætte ekspertise til praksis og levere konkrete og værdifulde resultater til vores kunder.

For at opnå Masterservicekompetencen inden for Cloud Management and Automation, kræves det, at Ateas team omkring MSC’en har:

• Bestået 5 individuelle certificeringer som VMware Certified Professional (VCP) inden for Cloud Management and Automation (VCP CMA)
  • Opnået 2 certificeringer som VMware Certified Advanced Professional (VCAP) inden for Cloud Management and Automation (VCAP CMA)