Pressemeddelelse 20-09-2018

Ny leder i spidsen for Ateas største private kunder

Kathrine Forsberg overtager ansvaret for Ateas Enterprise-kunder og får til opgave at udbrede værdiskabende it-løsninger hos de største virksomheder i Danmark.
Atea Facade 2018

Atea får nye kræfter i den øverste ledelse. Virksomheden har udnævnt Kathrine Forsberg som Senior Vice President for Enterprise-afdelingen, det vil sige de største private kunder.

Kathrine Forsberg erstatter Jan Elbæk, der stopper i Atea efter en lang årrække, og som i en periode fortsat vil løse opgaver for Atea på konsulentbasis.

”Jeg glæder mig til at få Kathrine Forsberg ombord i den øverste ledergruppe og har store forventninger til hende. Samtidig vil jeg gerne rette en meget stor tak til Jan Elbæk for mange års meget engageret indsats i Ateas ledelse,” siger administrerende direktør i Atea, Morten Felding.

Kathrine Forsberg har senest haft det overordnede ansvar for Ateas strategiske partnere. Hun kommer fra en stilling som Senior Vice President hos TDC Erhverv, hvor hun havde det overordnede salgsansvar for kundedivisionerne Enterprise, Public og Commercial. Tidligere har hun været en årrække i Cisco som Business Development Director.

”Jeg ser frem til at komme i gang med de nye udfordringer og til at fortsætte vores mission om at bygge Danmark med it, der tilfører værdi til kundernes forretning,” siger Kathrine Forsberg.