Tilbage til Retail
intelligent glas internet of things Digital arbejdsplads

Lad "Det Intelligente Glas" revolutionere kundeoplevelsen

Butiksvinduer med målrettede og dynamiske produktbudskaber kan øge din omsætning med helt op til 30%.

Velkommen til en verdenspremiere, hvor din butik er inviteret


Kampen om kundernes opmærksomhed begynder allerede ved butiksvinduet. Derfor er Det Intelligente Glas sat i verden for at revolutionere den måde, vi laver dynamisk markedsføring på. Løsningen giver detailbranchen en unik mulighed for at målrette produkter og oplevelser til lige præcis den kunde, der står foran glasset.

Derfor er det intelligente glas, kort sagt, fremtiden inden for dynamisk markedsføring.

 

Intelligent glas

 

 

 

Ved du hvem, der er i din butik klokken 15.00?


De fleste detailbutikker har ikke ikke et klart billede af, hvem der præcis kommer forbi butikkerne henover dagen. Derfor er de heller ikke i stand til at målrette budskaberne.

Dermed går detailhandlen sandsynligvis glip af en tre-cifret millionomsætning.

Vores undersøgelser viser, at butikker kan øge omsætningen med helt op til 30%, hvis budskaberne på butikkens platforme er målrettet kunderne i butikken eller dem, der passerer forbi butiksvinduerne.

Sammen med vores specialister, kan vi kombinere Det Intelligente Glas med Atea Analytics, som giver dig et værdifuldt og real-time indblik i kundernes demografiske data, herunder køn og alder. Det giver dig et optimalt grundlag for at skræddersy dine budskaber henover dagen.

 


Dynamisk eksponering med intelligent glas

  • Kombinerer traditionel eksponering med dynamisk indhold
  • Giver blikfang som er svært at tage øjnene fra
  • Tilføjer en ny dimension til markedsføring af fysiske produkter

 

Det Intelligente Glas 'in a box'

  • Dynamisk eksponering på hjul (se ovenfor)
  • Færdig løsning klar til brug
  • Skærmstørrelse 113”

 

Ny artikelserie: Her er løsningerne, der skal redde fremtidens detailhandel

Her er løsningerne, der skal redde fremtidens detailhandel

Midt i alle historierne om butiksdød og internethandlens erobring af markedsandele er der lys for enden af tunnellen.

 

 

Tilbage til Retail
Atea perceived better if you update your browser. Here you will find a new version of Internet Explorer