Kampen om kundernes opmærksomhed begynder allerede ved butiksvinduet. Derfor er Det Intelligente Glas sat i verden for at revolutionere den måde, vi laver dynamisk markedsføring på. Løsningen giver detailbranchen en unik mulighed for at målrette produkter og oplevelser til lige præcis den kunde, der står foran glasset.
Derfor er det intelligente glas, kort sagt, fremtiden inden for dynamisk markedsføring.
De fleste detailbutikker har ikke ikke et klart billede af, hvem der præcis kommer forbi butikkerne henover dagen. Derfor er de heller ikke i stand til at målrette budskaberne.
Dermed går detailhandlen sandsynligvis glip af en tre-cifret millionomsætning.
Vores undersøgelser viser, at butikker kan øge omsætningen med helt op til 30%, hvis budskaberne på butikkens platforme er målrettet kunderne i butikken eller dem, der passerer forbi butiksvinduerne.
Sammen med vores specialister, kan vi kombinere Det Intelligente Glas med Atea Analytics, som giver dig et værdifuldt og real-time indblik i kundernes demografiske data, herunder køn og alder. Det giver dig et optimalt grundlag for at skræddersy dine budskaber henover dagen.
Midt i alle historierne om butiksdød og internethandlens erobring af markedsandele er der lys for enden af tunnellen.
Med vores løsninger omkring "Det Intelligente Glas" kan du tage højde for vejrændringer, solens kurve over hele året, justere mængden af lys, og automatisk styre gennemsnitshastigheden på individuelle vinduer, zoner eller facader så indeklimaet konstant er optimeret.
Bygningens beboere kan også bruge mobile enheder til at indstille niveauet af farvetone. Når " Det Intelligente Glas" er indstillet automatisk, opnår du maksimale energibesparelser samt får optimeret mængden af naturligt lys.