Spring til indhold
Tilbage til Teamwork

Cisco Webex - videokonferencer, samarbejde, telefoni og kontaktcenter på én platform.

Al kommunikation samlet i ét værktøj så din virksomhed kan samarbejde effektivt i en hybrid verden. Webex platformen samler al din kommunikation fra tale, video, chat til dokument samarbejde på én platform, og integrerer ind i eksisterende værktøjer. Både internt i virksomheden og eksternt til partnere og kunder.

 

 

Med Cisco Webex får du:

 

Cisco Webex app

Webex app giver et effektivt arbejds-flow uanset udstyr og lokation. En sikker app til videokonferencer, gruppemeddelelser, fildeling og whiteboarding. Støt dit team fra start til slut. 

 

 


Control Hub

Èt samlet administrationsværktøj til at få et overblik over hele din kommunikationsplatform, hvor du intuitivt kan administrere brugere, agenter, video enheder og andre devices samt fejlsøge og få statistikker på alt forbrug.

 

 

Cisco Webex Devices

Giv dit teamwork de bedste forudsætninger. Prisbelønnede Webex Devices forbinder dit arbejde med mødelokalet og videre. Det er live teamwork, uanset om du er i lokalet eller ej.

 

 

 

Cisco Webex Calling

Ring til enhver fra Cisco IP-telefoner eller direkte fra et Webex Teams-rum. Webex Calling er en skybaseret telefontjeneste, der er perfekt til små og mellemstore organisationer. Få alle fordelene ved traditionelle telefonsystemer uden den komplicerede implementering.

 

Webex - let integration til favorit-værktøjerne

Fortsæt med at arbejde som du gør. Webex Integrations forbinder de værktøjer, du allerede bruger for at sikre, at arbejdet går glat. Du kan også oprette brugerdefinerede integrationer, så de passer perfekt ind i din eksisterende arbejdsgang.

 

Contact center

Next generation Cloud Contact Center, hvor du har al dialog med dine kunder, uanset brug af kontaktmetode, via tale, emails, hjemmeside eller sociale medier. Med Webex Connect integrerer du kundedialogen med back-end systemer for at sikre en end-to-end kommunikation med kunderne.

Rapport – Den Hybride Arbejdsplads

Vi har spurgt ind til danskernes oplevelser med at arbejde hjemmefra under corona-pandemien og deres holdninger til fremtidens arbejdsplads. Tallene taler deres eget tydelige sprog; corona-krisen understreger behovet for et fleksibelt og hybridt arbejdsliv. Det stiller nye krav til arbejdsgiverne om at forstå de individuelle behov og ønsker hos medarbejderne og så vidt muligt indrette arbejdspladsen efter det.

new normal undersøgelse

Mere produktivitet og øget tilfredshed

Ægte transformation kommer fra mennesker, og Cisco muliggør en menneskecentreret tilgang til arbejdspladsens fremtid. Det sætter folk i centrum, der forbinder og muliggør større medarbejderengagement for at tiltrække og fastholde kvalificerede medarbejdere, optimere aktiver, reducere omkostninger og levere overbevisende kundeoplevelser.

 

Webex ebook

Samarbejde i virksomheden

Arbejdsverdenen  udvikler sig, og virksomheder skal tilpasse sig hurtigt for at forblive konkurrencedygtige. Virksomheder har brug for menneskecentrerede løsninger for at sikre trivsel, engagere deres medarbejdere, og øge samarbejdet.

Læs hvordan Cisco mulliggør en menneskecentreret tilgang til arbejdspladsens fremtid

collaboration

Cisco Webex til erhverv

 

Bliv kontaktet & få gratis prøveabonnement 

 

Tilbage til Teamwork